علیرغم غیبت در نشست خبری؛ گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد

علیرغم غیبت در نشست خبری؛ گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه پرسپولیس در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دربی حضور پیدا کرد و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، فردا دربی حساس پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال حضور پیدا نکرد و دستیار خود، حمید مطهری را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

برخی از خبرنگاران و رسانه ها در واکنش به این اقدام عجیب سرمربی پرسپولیس و غیبت وی در مهمترین نشست خبری لیگ، از حضور در نشست خودداری کردند و در واقع نشست خبری حمید مطهری را تحریم کردند.

اما افشین پیروانی، مدیر باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراضات و حواشی ایجاد شده، بیمارشدن یحیی را دلیل غیبت وی در نشست خبری اعلام کرد و اظهار داشت که سرمربی پرسپولیس از 48 ساعت قبل تحت درمان بوده و حتی تست کرونا داده است چرا که با توجه به علائم بیماری و آنفولانزای شدید ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد.

با این وجود، گل‌محمدی امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و از نزدیک نظاره‌گر کارهای تاکتیکی تیمش بود تا آخرین تمرین سرخپوشان پیش از مصاف با رقیب سنتی را از دست ندهد.

باتوجه به شرایط و وضعیت موجود، بعید به نظر می رسد مشکل یحیی خطرناک و یا حاد باشد و به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس روی نیمکت تیمش در جدال فردا مقابل استقلال حضور خواهد داشت.

دربی پایتخت فردا 13 آذرماه از ساعت 16:15 بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

7474