از تکذیب بازی رایگان ستاره آرژانتینی تا برتری دمبله بر امباپه در مصاحبه لاپورتا

از تکذیب بازی رایگان ستاره آرژانتینی تا برتری دمبله بر امباپه در مصاحبه لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - ریاست باشگاه آبی اناری پوش کاتالانی امروز گفت و گوی نسبتا مفصلی با رسانه‌ های اسپانیایی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها، در خصوص مسائل مختلف این تیم کاتالانی صحبت کرده که مهم ترین بخش های این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

خرید بازیکن:

"نمی توانیم این مشکل را نادیده بگیریم که مشکلات دستمزدی داریم و باید در ابتدا آن ها را کاهش دهیم. تنها راه حل آن، فروش برخی بازیکنان است. ژاوی امروز بازیکنانی را در اختیار دارد که از آن ها شناخت کافی دارد و دائم با مدیر ورزشی تیم، المانی، در ارتباط مستقیم است و اگر بازیکنی نیاز داشته باشد، ما بررسی می کنیم که چه امکاناتی داریم. ژاوی اعتماد همه گروه را دارد و مطمئن هستم که می تواند عملکردی بسیار بهتر از آن چه انجام داده است را انجام دهد. مطمئن هستیم که ژاوی تیم را بسیار کارآمدتر از تیم امروز خواهد کرد. تا اینجای کار همکاری با او، امید و اشتیاق زیادی به همراه داشته است و من فضای خوبی را در رختکن می بینم."

دمبله:

"اگر بتوانیم با او ادامه دهیم، او می تواند به یک الگو در باشگاه تبدیل شود. دمبله می تواند خیلی بهتر از این سال ها برای بارسلونا مفید باشد."

ژاوی:

اشتیاق و امید را در تیم خیلی زیاد کرده است و روش ها تمرینی او و قوانینی که وضع کرده است با واکنش مثبت رختکن مواجه شده است. ما مشتاق آن هستیم که تیمی در حد لیگ قهرمانان ببینیم و امیدوارم مقابل مونیخ بتوانیم برنده بازی باشیم. هر چند بازی با بتیس هم بسیار مهم است؛ چون خواهان قهرمانی در لالیگا هستیم."

لاپورتا تایید کرد که وضعیت مذاکره با عثمان دمبله خیلی خوب پیش نمی رود؛ با این حال، تصمیم نهایی به خود دمبله بستگی خواهد داشت.

همچنین، بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، بعضی رسانه ها از اختلاف بین مسی و لاپورتا صحبت کردند و حتی خود لئو مسی در مصاحبه اش با اسپورت اعلام کرد که از رئیس باشگاه بارسلونا ناراحت است. لاپورتا در این خصوص گفت: "در مراسم توپ طلا به هم سلام نکردیم ولی برای کسب جایزه اش، احساس خوشحالی کردم. چون شایسته آن بود و افتخار هم کردم چون تا حدودی این جایزه را به دلیل حضورش در فصل اخیر در بارسلونا دریافت کرد. ما هر کاری برای ماندن او انجام دادیم و قبلا هم با او توافق کرده بودیم اما نتوانستیم آن را رسمی کنیم چون لیگ این اجازه را نداد. هرگز از لئو مسی نخواسته ام که در بارسلونا رایگان بازی کند؛ نمی دانم که آیا ممکن بود لئو بدون دستمزد بماند یا خیر ولی هرگز از نخواستم این کار را انجام دهد. او بهترین بازیکن جهان است و می دانستیم که پیشنهاد بسیار مهمی دارد. درخواست رایگان بازی کردن او برای تیم، باید از طرف خود او باشد نه من. اشتباهاتی در صحبت های بین ما شده است. باشگاه باید با کسی که بهترین بازیکن تاریخ یا یکی از بهترین های تاریخ بوده، رابطه خوبی داشته باشد نه این که فضا متشنج شود. دوست دارم لئو به قولش عمل کرده و روزی به عنوان یک مدیر فنی به باشگاه برگردد."

در ادامه نیز رئیس باشگاه بارسلونا با حضور در یک برنامه تلویزیونی، در خصوص بعضی مسائل دیگر باشگاه کاتالانی صحبت کرد.

عثمان دمبله:

"دمبله خواهان ماندن است و من این را می دانم چون ما رابطه خوبی با او داریم و برای ما، او بازیکنی است که خواهان ماندن او هستیم. ولی شرایطی وجود دارد که نیاز به مذاکره است. ایجنت ها همیشه بهترین ها را برای موکل های خود می خواهند. گاهی اوقات باید به آن ها بفهمانم که همه چیز فقط پول نیست و امیدوارم که او بماند. من از طرفداران دمبله هستم و به نظرم او از امباپه بهتر است. خیلی دوست دارم او بماند."

تقویت تیم در ماه ژانویه:

"اگر مربی بخواهد، سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم که ژاوی از ما این موضوع را خواسته است؛ اما دستمزدها وضعیت خوبی ندارند و فعلا این شرایط مهیا نیست. اگر شرایط دستمزدها را بهتر نکنیم، نمی توانیم بازیکن جذب کنیم و باید بگذاریم مدیران ورزشی، کار خودشان را انجام دهند."

فران تورس:

"او همانند بسیاری از بازیکنان دیگر، شرایط جذابی دارد و باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌ رود."

ریکاورد پرونا:

"قرارداد او نهایی شده است و او اکنون عضوی از تیم است و ما برای جذب او، هیچ پولی خرج نکرده ایم اما پیوستن او به تیم، نیاز به زمان دارد و احتمالا در اواسط ماه دسامبر به تیم اضافه شود."

آنسو فاتی:

"رسیدن او به بازی مقابل بایرن مونیخ سخت است. هر چند این موضوع به پزشکان تیم مربوط است اما آن ها به من گفته اند که سخت است او به این دیدار برسد."

اسپانسر باشگاه:

"حدود 5 پیشنهاد برای نام ورزشگاه (به عنوان اسپانسر) داریم اما ما به دنبال یک پیشنهاد 40 الی 50 میلیون یورویی هستیم."

9404