ناگفته‌های لمپارد از اتفاقات دوران مربی‌گری در چلسی/ از جذب ستاره‌ها در مسیر قهرمانی اروپا تا اخراج اسطوره

ناگفته‌های لمپارد از اتفاقات دوران مربی‌گری در چلسی/ از جذب ستاره‌ها در مسیر قهرمانی اروپا تا اخراج اسطوره

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی در مصاحبه ای با رسانه ها، در خصوص مسائل مختلف مرتبط با دوران مربیگری خود در این تیم لندنی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، فرانک لمپارد، هافبک سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و اسطوره چلسی طی مصاحبه ای با رسانه ها، درباره مسائل مختلف مربوط به دوران حضور خود روی نیمکت رهبری آبی های لندنی صحبت کرده است. طبق این گزارش، لمپارد ابتدا در خصوص مسائل مربوط به موضوع نقل و انتقالاتی که زیر نظر او در باشگاه چلسی انجام شده بود، گفت: "تیمو ورنر انتقال بزرگی بود چون لیورپول و منچستر یونایتد به شدت دنبال او بودند. وقتی با او تلفنی صحبت کردم، می‌ دانستم که به او چه بگویم تا آبی پوش شود."

هافبک سابق آبی ها درباره بن چیلول هم چنین توضیح داد: "چیلول یکی از اصلی ترین بازیکنانی بود که از باشگاه برای جذبش درخواست کردم. مدت زیادی بود که دفاع چپی با این خصوصیات برای چلسی در نظر داشتم."

لمپارد درباره حضور تیاگو سیلوا در تیم چلسی هم گفت: "انتقال تیاگو سیلوا از قبل پیش بینی نشده بود. وقتی صحبتش جدی شد، دستانم را به هم مالیدم و گفتم بله، لطفاً او را به چلسی بیاورید. او از بهترین دفاع وسط‌ های اروپا در چند سال اخیر بوده است. تیمو ورنر و‌ کای هاورتز در بدو ورود از سرعت بازی‌ ها و تمرینات شگفت زده شدند. آن ها باید از نظر فیزیکی با شرایط لیگ برتر وفق پیدا می‌ کردند."

فرانک لمپارد در ادامه صحبت‌ هایش لمپارد در مورد اخراج شدن از چلسی گفت: "می‌ توانستم احساسش کنم چون از افراد شاغل در باشگاه شایعاتی شنیده بودم. چلسی باشگاهی است که مربی های زیادی را اخراج کرده است اما من به کار خود ادامه دادم و به آن شایعات توجه نکردم. فردای بعد از برد مقابل لوتون در جام حذفی بود که از بروس باک پیامی دریافت کردم. او از من پرسید که آیا می‌ توانم تمرین را به تاخیر بیاندازم و به دفتر مدیریت مراجعه کنم؟ می‌ دانستم که زمان آن فرا رسیده و دقایق پس از آن، بسیار برای من بد گذشت. وقتی با بروس و مارینا ملاقات کردم، احساس سختی داشتم. آن ها از من بابت دوره‌ ای که داشتیم، تشکر کردند و من هم تصمیم آن‌ ها را درک کردم. پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان، پیام‌ هایی دریافت کردم که آن قهرمانی را به من نسبت می‌ دادند. من هم جواب می‌ دادم که نه، این طور نیست. هیچ وقت آن قهرمانی را به خودم نسبت ندادم. توخل و باشگاه به خوبی عمل کردند و لایق آن قهرمانی بودند. تیاگو سیلوا پس از بازی فینال پیامی به من داد و به من گفت که از من ممنون است که او را به این باشگاه آوردم."

9404