کیان نیشابور صفر-هیأت فوتبال البرز چهار/ سارا قمی، خون تازه در رگ‌های البرز

کیان نیشابور صفر-هیأت فوتبال البرز چهار/ سارا قمی، خون تازه در رگ‌های البرز

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار معوقه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پرگل نماینده البرز مقابل کیان همراه بود. نبردی که کاملاً بیانگر انگیزه بالا سارا قمی پس از دعوت دوباره به تیم ملی بود.

به گزارش فوتبالی، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری 6 دیدار به صورت همزمان در روز پنج‌شنبه آغاز شد اما یک دیدار با 24 ساعت تأخیر میان کیان نیشابور و هیأت فوتبال البرز از ساعت 13 امروز (جمعه 12 آذر) در ورشگاه انقلاب نیشابور برگزار شد.

قضاوت این دیدار را مائه جعفری به عهده داشت و همچنین ریحانه شیرازی، شادی حسامی و مهلا پوریوسف در تیم داوری این بازی حضور داشتند.

دختران نیشابوری که از سه دیدار هفته قبل سه شکست به جا گذاشته بودند، مصمم بودند تا به نوار ناکامی‌های خود پایان دهند و این بازی خانگی فرصت خوبی برای جبران مافات بود.

در سوی مقابل هیأت فوتبال البرز پس از دو هفته ناکامی، هفته سوم را پیروز شد و با روحیه بالاتر پا به میدان گذاشت تا با گرفتن امتیاز به خانه بازگردد.

انگیزه بالای شاگردان پرستو کرمی باعث شد تا بازی از همان ابتدا در دستان تیم مهمان قرار بگیرد و عملاً کیان نیشابور به مانند سه هفته گذشته حرفی برای گفتن نداشته باشد.

نکته شاخص این دیدار درخشش سارا قمی بود. او پس از خداحافطی و وقفه ساله دوباره از سوی مریم ایراندوست به تیم ملی دعوت شده، تاکتیک پذیری بالای خود را به رخ کشید و یکی از چهارگل تیم البرز را وارد دروازه حریف کرد.

دیگر گل‌های این دیدار را نیز رکسانا معصومی، سمیه آوج و مریم فرهنگ به ثمر رسانند تا پای سه امتیاز شیرین این دیدار خارج از خانه را به حساب نماینده البرز واریز کنند.

هیأت فوتبال البرز با این پیروزی 6 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پالایش گاز، رده هشتم این تیم در جدول دستخوش تغییر نشد. کیان نیز با احتساب این شکست، صفر امتیازی باقی ماند و با تفاضل 15- در قعر جدول دوازده تیمی لیگ قرار گرفت.

نیشابوری‌ها در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه، 19 آذر ماه، به بوشهر سفر می‌کنند و به مصاف سارگل رده دهمی می‌روند. هیأت فوتبال البرز نیز در همین روز مهمان ذوب آهن اصفهان در فولادشهر خواهد بود.

1377