برونو چرا پنالتی را به رونالدو داد؟

برونو چرا پنالتی را به رونالدو داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد دلیل هدیه دادن ضربه پنالتی به رونالدو در دیدار مقابل آرسنال را توضیح داد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته شیاطین سرخ از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه الدترافورد میزبان آرسنال بودند و در یک بازی جذاب توانستند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و به رده هفتم صعود کنند. کریستیانو رونالدو (2 بار) و برونو فرناندز گلزنان من یونایتد در این بازی بودند. گل دوم رونالدو در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و این در حالی بود که در منچستریونایتد، برونو پنالتی زن اول باشگاه می‌باشد. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق اسپورتینگ لیسبون پس از پایان بازی به بی بی سی اسپورت گفت: "ما در این باره صحبتی نکرده بودیم. من پنالتی آخر را از دست دادم، پس تصمیم گرفتم همانطور که به خودم اعتماد دارم، به رونالدو نیز اعتماد کنم. زمان پنالتی زدن رونالدو فرا رسیده بود، زیرا من آخرین پنالتی‌ام در دیدار مقابل استون ویلا از دست دادم. اصلا مهم نیست که چه کسی پنالتی‌ها را می‌زند."

"عملکرد رونالدو فوق العاده است. می‌دانیم که او بازی به بازی، سال به سال پیشرفت می‌کند. کریس می‌خواهد بهترین باشد و بهترین بماند. می‌داند که چگونه به خودش انگیزه بدهد."

4416