پیشنهاد جالب اسطوره ژرمن‌ها و لورکوزن: بازیکنان در نقش کمکِ کمک داور ویدئویی!

پیشنهاد جالب اسطوره ژرمن‌ها و لورکوزن: بازیکنان در نقش کمکِ کمک داور ویدئویی!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره‌ی مانشافت و بایر لورکوزن پیشنهاد جالبی برای ارتقای سطح داوری ها در فوتبال کشور آلمان ارائه داده که به نوعی، به حرفه‌ی سابق خود او نیز مربوط می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی تی آنلاین، سیستم وار یا همان کمک داور ویدئویی چند سالی است که در رقابت های فوتبال کشور آلمان نیز به کار گرفته می‌ شود و البته، مزایا و معایبی را هم به همراه داشته است. طبق این گزارش، رودی فولر، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان و مدیر ورزشی کنونی باشگاه بایر لورکوزن یک پیشنهاد جالب و منحصر به فرد را به مسئولان فوتبال آلمان ارائه کرده تا به ارتقای سطح قضاوت ها در فوتبال ژرمن ها کمک کند. فولر می گوید:

"به نظر من، می‌ توان از یک فوتبالیست بازنشسته در قسمت کمک داوران ویدئویی کمک گرفت. فوتبالیست ها در برخی از قسمت‌ ها، کمک خوبی به داورهای ویدئویی خواهند کرد. بازیکنان فوتبالی که بازنشسته شده‌ اند، برای مثلاً تأیید یا رد یک ضربه‌ی پنالتی، نیازی به تکرار و بررسی مجدد صحنه‌ی آهسته ندارند؛ بلکه آن‌ ها از تجربه‌ی خود کمک می‌ گیرند و تماس‌ های حداقلی را نیز به خوبی تشخیص می‌ دهند."

لازم به ذکر است که رودی فولر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن آلمان، در پایان فصل از سمت خود کنار می‌ رود و مطابق برنامه های از پیش تعیین شده، قرار است که به هیئت مدیره‌ی این باشگاه آلمانی اضافه شود.

9404