بیانیه منچستريونايتد: سرمربی موقت رسما و به طور کامل از این باشگاه جدا شد

بیانیه منچستريونايتد: سرمربی موقت رسما و به طور کامل از این باشگاه جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس جدیدترین بیانیه‌ی منتشر شده توسط مقامات شیاطین سرخ، با روی کار آمدن پروفسور آلمانی در اولدترافورد، سرمربی موقت این تیم یه شکل کامل از این باشگاه انگلیسی جدا خواهد شد و دیگر در کادر فنی آن ها نیز حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، طبق اعلام رسمی باشگاه منچستر یونایتد، مایکل کریک، هافبک سابق شیاطین سرخ و عضو کادر فنی اوله گونر سولشر، سرمربی برکنار شده این تیم که بعد از خروج مرد نروژی سکان هدایت سرخپوشان شهر منچستر را به شکل موقت در دست گرفته بود، بعد از پایان این حضور موقت روی نیمکت تیم و با روی کار آمدن رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی و جدید این تیم، دیگر حتی به عنوان کمک‌ مربی نیز در کنار باشگاه منچستری حضور نداشته و اولدترافورد را به طور کامل ترک خواهد کرد. بر اساس بیانیه‌ی باشگاه منچستر یونایتد، این تصمیمی شخصی از طرف خود مایکل کریک بوده است.

مایکل کریک در تابستان سال ۲۰۱۸ میلا8 و بلافاصله بعد از بازنشستگی، به کادر مربیگری باشگاه سرخپوش ملحق شد و زیر نظر ژوزه مورینیو و اوله‌گونر سولشر کار کرد. منچستر یونایتد در دوران هدایت موقت مایکل کریک، از نُه امتیاز ممکن در مسابقات انجام شده، هفت امتیاز را به دست آورد.

9404