ادعای آ اس: لواندوفسکی از مدیر برنامه‌اش انتقال به رئال‌مادرید را می‌خواهد

ادعای آ اس: لواندوفسکی از مدیر برنامه‌اش انتقال به رئال‌مادرید را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپانیایی آ اس که در پایتخت این کشور به چاپ می رسد، یک شایعه جدید درباره مهاجم لهستانی باواریایی ها منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس چاپ مادرید اسپانیا، روبرت لواندوفسکی، گلزن تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ چند روز پیش، از رسیدن به جایزه‌ی توپ طلا در سال جاری بازماند و به دنبال آن، شایعات پیرامون این بازیکن سرشناس و آماده، بار دیگر قوت گرفت. به نقل از نشریه اسپانیایی، روبرت لواندوفسکی، پینی زهاوی را به این دلیل استخدام کرده که او را در پایان فصل به تیم رئال مادرید اسپانیا ببرد!

قرارداد روبرت لواندوفسکی سی و سه ساله با باشگاه بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳ میلادی اعتبار دارد و در صورتی که این شایعه صحیح باشد، مدیریت تیم بایرن مونیخ در فصل تابستان آینده، فرصت فروش این گلزن ملی پوش را خواهد داشت و می‌ تواند رقم سنگینی را به جیب بزند. البته این شایعه نشریه اسپانیایی، هنوز از سوی هیچکدام از خبرگزاری‌ های آلمانی تأیید نشده است. 

از طرف دیگر، طبق شایعاتی که ماه‌ های گذشته منتشر شده، به نظر می‌ رسد روبرت لواندوفسکی در صورت جدایی از باشگاه مونیخی، به لیگ فوتبال جزیره منتقل می شود. پیش از این هم خبرهایی از نارضایی ماشين گلزنی لهستانی ها در مونیخ وجود داشت.

9404