پیام اینستاگرامی رونالدو پس از درخشش و پیروزی مقابل آرسنال

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از درخشش و پیروزی مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در بازی شب گذشته تیمش مقابل آرسنال موفق شد دو گل به ثمر برساند و بدین ترتیب در پیروزی سه بر دو منچستر یونایتد در این بازی نقشی پر رنگ ایفا کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که پس از مراسم توپ طلا قدری ناراحت به نظر می رسید و در روز های گذشته کامنت گذاشتن او زیر یک پست ضد مسی در اینستاگرام جنجالی شده بود، اکنون درون زمین یک درخشش ویژه داشت و نشان داد که همچنان روی فرم است و می خواهد برای جوایز فردی و تیمی رقابت کند.

کریستیانو رونالدو با زدن دو گل مقابل آرسنال، به تعداد 801 گل در دوران حرفه ای رسید و یک رکورد خارق العاده را برای خود ثبت کرد.

فوق ستاره پرتغالی پس از درخشش مقابل آرسنال و پیروزی در این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" ذهن ما از قبل روی بازی بعدی متمرکز شده است، زمانی برای جشن گرفتن وجود ندارد! برد امروز برای بازگشت به مسیر بسیار مهم بود، اما هنوز راهی طولانی تا رسیدن به مقصد باقی مانده‌ است. به همه هم‌تیمی هایم تبریک می گویم، امشب یک روحیه عالی وجود داشت. یک تشکر ویژه از طرفداران ما، ما بدون شما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم."

1470