ستایش کلوپ از نمایش مردانش در دربی حساس مرسی ساید

ستایش کلوپ از نمایش مردانش در دربی حساس مرسی ساید

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از عملکرد شاگردانش در دربی مرسی‌ساید پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته لیورپول از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بود و دیدار دیشب در واقع، دویست و سی و نهمین دربی مرسی‌ساید به حساب می‌رفت که در پایان، لیورپول با نتیجه 1-4 به پیروزی رسید و بزرگ‌ترین پیروزی‌اش از سال 1982 در گودیسون پارک را جشن گرفت. محمد صلاح (2 بار)، جردن هندرسون و دیگو ژوتا گلزنان قرمز پوشان در این بازی بودند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، سرمربی سابق دورتموند پس از پایان بازی گفت: "این بهترین نمایش لیورپول در گودیسون پارک از زمان حضورم در انگلیس بود. قطعا همینطور است. چند بازی خوب اینجا انجام داده بودیم، اما هیچ کدام به خوبی امشب نبود. هیچ وقت مثل امشب آرام و بابرنامه نبودیم. این دلیل پیروزی ما بود و من واقعا خوشحالم."

"از زمانی که به لیورپول پیوستم، باید درباره بازی کردن در چنین شرایطی چیزهای زیادی یاد می‌گرفتیم. باید با بازی کردن در ورزشگاه‌هایی مثل الدترافورد و گودیسون پارک کنار می‌آمدیم و امشب نشان دادیم که قدم بزرگی در پیشرفت تیمی برداشتیم. خوشحالم که چنین پیروزی مقتدرانه‌ای کسب کردیم. البته دیگر نباید به این بازی فکر کنیم و باید در اندیشه دیدار بعدی باشیم."

4416