عکس نوشت/ فروپاشی درون تیمی و غرور؛ فاکتور تمایز وچان و زارع باتری!

عکس نوشت/ فروپاشی درون تیمی و غرور؛ فاکتور تمایز وچان و زارع باتری!

پایگاه خبری فوتبالی - عصر امروز پس از پایان بازی سپاهان و زارع باتری سنندج، سرمربی نماینده کردستان مقابل دوربین فوتبالی از چند واژه قابل تأمل استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، فاطمه صادقی بخش اعظمی از صحبت‌هایش را به شاگردان جوانش در تیم متمول شده زارع باتری اختصاص داد و گفت که شاید امسال این تیم ستاره نداشته باشد اما در مقایسه با سال قبل به معنای واقعی یک تیم است.

نماینده کردستان فصل قبل با نام وچان در لیگ حضور داشت و با گردآوری انبوهی از ستاره‌ها و ملی‌پوشان همه را به یاد استیل آذین انداخت. البته وچان در نتیجه‌گیری هم همانند استیل آذین بود و در پایان لیگ نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از رتبه چهارم دست پیدا کند.

همین باعث شد تا امروز فاطمه صادقی انسجام زارع باتری را به رخ بکشد و سعی در تفاوت قائل شدن میان زارع باتری و وچان داشته باشد. البته ممکن است او به طور عمدی از زهرا حاتم نژاد، فاطمه شبان و زهره جلالی به عنوان ستاره یاد نکرده باشد تا فشاری روی دوش بازیکنان و تیم نگذارد.

سرمربی زارع باتری در بخش دیگری اظهار کرد که دیگر در تیمش منیت و غرور جایی ندارد. این درحالی است که سال گذشته و در آستانه شروع رقابت‌ها با اینکه چندین بازیکن خوب از جمله زهرا قنبری و گلنوش خسروی به وچان پیوسته بودند، به یکباره زهرا خواجوی، سرشین کمانگر، فاطمه اردستانی، مرضیه نیکخواه و مونا حمودی قرارداد خود را با این تیم فسخ کردند و از جمع کردستانی‌ها جدا شدند.

حال مسئله این است که بازیکنان خاک خورده در تیم کردستان با ظهور بازیکنان جدید و بزرگ منافع خود را در خطر می‌دیدند یا بازیکنان جدید انتظار احترام بیشتری از سایرین داشتند که غرور و منیت در اردوی این تیم موج می‌زد و اکنون پس از گذشت یک سال سرمربی مشترک وچان و زارع باتری را به مرور خاطرات واداشته است.

۱۳۷۷