عکس نوشت/ نیمی از راه قهرمانی پیموده شد؟

عکس نوشت/ نیمی از راه قهرمانی پیموده شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - افرادی که در تصویر می‌بینید، همان دختران سیرجانی هستند که چند هفته قبل پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا در اردن، با چشمانی خیس و سیمایی ماتم‌زده نای ایستادن مقابل دوربین‌های AFC را نداشتند.

به گزارش فوتبالی، امروز همان دختران با مشت‌هایی گره کرده رو به لنز عکاسان ایستادند و نشان دادند که مصمم‌تر از هر زمان دیگری روزهای خوب را می‌سازند. 

پیروزی در دربی کرمان آن هم اگر یک سر آن خاتون بم با 7 قهرمانی لیگ ایستاده باشد، دست کمی از فتح دلا-مادونینا در سرزمین چکمه ندارد و خبر از غرش مهیب یوزهای سیرجانی در شوره‌زار های بم می‌دهد.

در لیگ بانوان این دربی به ال-کرمانینو معروف است و این شهرآورد بیش از هر زمان دیگری امروز به اوج حساسیت خود رسید. ترافیک ملی‌پوشان در ترکیب دو تیم مریم ایراندوست را هم برای سفر به بم واداشت و سرمربی تیم ملی از نزدیک شاهد این بازی بود.

دیداری که در آن کاپیتان سهیلا نظام آبادی تفاوت‌ها را رقم زد و با گلزنی از روی نقطه پنالتی به 300 و اندی دقیقه کلیین شیت زهرا خواجوی پایان داد؛ تا اینگونه شادی به اردوی شاگردان مریم جهان‌نجاتی بیاید.

شهرداری سیرجان پس از هفته چهارم با یک بازی کمتر و کسب 9 امتیاز و تفاضل گل 10+ در رده سوم جدول ایستاده و حریفان را یکی پس از دیگری از دم تیغ خود می‌گذراند. حال سوال اینجاست. آیا اکنون آن‌ها نیمی از راه قهرمانی را طی کرده‌اند؟

1377