آغاز جنگ تمام عیار گلرها برای دربی

آغاز جنگ تمام عیار گلرها برای دربی

پایگاه خبری فوتبالی - سه دروازه بان استقلال آماده حضور در شهرآورد تهران هستند و کادرفنی باید نظرش را در این خصوص اعلام کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تمرینات استقلال برای دربی پایتخت ادامه دارد و آبی پوشان زیر نظر اعضای کادرفنی مشغول آماده سازی خود برای مسابقه حساس شنبه با پرسپولیس هستند. دیداری که 3 امتیاز آن می تواند شرایط را کاملا به سود تیم مجیدی تغییر دهد و به همین دلیل سرمربی استقلال به همراه دستیارانش به دنبال انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای این دیدار هستند.

علیرضا رضایی در 3 دیدار گذشته استقلال انتخاب شماره یک فرهاد مجیدی و اتفاقا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. دروازه بانی که از پیکان به این تیم پیوست و برخلاف تصورات توانست جای مظاهری و حسینی را در ترکیب اصلی بگیرد.

این سنگربان جوان به خوبی مهیای این مسابقه است اما هنوز مشخص نیست فرهاد مجیدی برای این دیدار قصد دارد از او استفاده کند یا تجربه حسینی و مظاهری سبب شود که سرمربی استقلال تصمیمی متفاوت تر با دیدارهای گذشته تیمش بگیرد.

در سوی مقابل نیز حسین حسینی که در دیدارهای ابتدایی فصل دو کلین شیت را به ثبت رساند، در تمرینات آماده نشان داده و حتی اخباری مبنی بر اینکه قرار است او از ابتدا به میدان برود، به گوش می رسید. این سنگربان در دو دربی گذشته برابر پرسپولیس در جام حذفی به میدان رفت و در هر دو نیز با واکنش های خوب خود در ضربات پنالتی، زمینه ساز پیروزی تیمش بود.

علاوه بر این دو، رشید مظاهری نیز با پشت سر گذاشتن چند جلسه فیزیوتراپی، توانسته است به تمرینات بازگردد و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. حالا باید تا روز شنبه منتظر ماند و دید بالاخره کادرفنی در رابطه با انتخاب گلر خود در دربی به چه جمع بندی می رسد. این یکی از دردسرهای شیرین فرهاد مجیدی است که 3 گلر آماده در اختیار دارد و باید تنها یکی را از میان آنها انتخاب کند.

1470