زلاتان: برادرم مقابل چشمانم جان داد، صبح تا شب برایش گریه کردم

زلاتان: برادرم مقابل چشمانم جان داد، صبح تا شب برایش گریه کردم

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی 40 ساله میلان در مورد زندگی سختش در کودکی در دوران جنگ در یوگسلاوی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان با یاداوری دوران سخت گفت:" هر روز اخباری را در مورد مرگ آشنایانم دریافت می کردم. به پناهجویان کمک می کردم و همیشه سعی می کردم که مراقب خودم باشم. وقتی خواهرم در سوئد جان باخت، در آن جا نبودم اما وقتی که برادرم شاپکو به خاطر سرطان خون جانش را از دست داد، در کنارش بودم. برادرم منتظر من بود و در مقابل چشمان من جانش را از دست داد. بر اساس عادت های اسلامی او را دفن کردیم. پدرم حتی یک قطره هم اشک نریخت. روز بعدش به مزارش رفتم و از صبح تا شب تنها گریه کردم."

زلاتان عادت ندارد که در مورد مسائل شخصی زندگی خود زیاد صحبت کند و شخصیت مغرورش باعث می شود که خیلی ها او را دوست نداشته باشند اما به نظر می رسد که بازگو کردن مصائب و مشکلاتش باعث می شود که هوادارانش بتوانند بیشتر با شخصیتش آشنا شوند. به نظر می رسد که کتاب زندگی ایبرا که به نام "آدرنالین" منتشر شده هم با استقبال گرمی مواجه شود چرا که ناگفته های زیادی از زندگی شخصی ایبرا در این کتاب بازگو شده است. در حال حاضر کسی نمی داند که آیا زلاتان در پایان فصل جاری از فوتبال بازنشسته می شود یا این که به بازی کردن ادامه خواهد داد.

4125