زمستان دیوانه‌وار عربستانی‌ها در نیوکاسل: هزینه 300 میلیونی

زمستان دیوانه‌وار عربستانی‌ها در نیوکاسل: هزینه 300 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل از زمان فروخته شدن 80 درصد از سهامش به دولت عربستان با مبلغ 300 میلیون یورو تغییرات مالی و ورزشی چندانی نداشته است. در حقیقت تنها تغییر این تیم استخدام ادی هوو به عنوان جانشین استیو بروس برای جبران نتایج ضعیف آغاز فصل بوده است.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل همچنان در منطقه سقوط قرار دارد و هنوز در هیچ کدام از چهارده بازی آغازین خود در لیگ انگلیس برنده نشده اند. هو در شروع کارش یک تساوی و یک شکست داشته و نتوانسته شرایط را تغییر بدهد اما به نظر می رسد که مالکان عربستانی نیوکاسل منتظر نقل و انتقالات زمستانی هستند تا از یک ماه دیگر جنون خود را آغاز کنند.

جو کول بازیکن اسبق چلسی و لیورپول که در تیم ملی انگلسی عضویت دارد مطمئن است که نیوکاسل پول زیادی صرف خرید بازیکنان در زمستان خواهد کرد. وی اظهار داشت:"آنها در ژانویه 200 تا 300 میلیون یورو خرج خواهند کرد. مالکان آنها برای شکست خوردن نیامده اند. آنها ثروتمندترین مالکانی هستند که دیده ام و فکر می کنم که آماده هزینه کردن در ژانویه می شوند. فکر می کنم که چهار، پنج بازیکن جدید خریده شوند. وقتی که یک پیروزی به دست بیاورند، همه چیز عوض می شود و ورق برمی گردد. ادی هو به خوبی لیگ انگلیس را می شناسد، کیفیت بازیکنانش را افزایش خواهد داد و به نظرم مرد مناسبی برای این شغل است."

4125