ملی پوشان شهرکرد صفر-ملوان بندرانزلی سه/ فتح بام ایران با چاشنی صدرنشینی

ملی پوشان شهرکرد صفر-ملوان بندرانزلی سه/ فتح بام ایران با چاشنی صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان، ملوان با سه گل نماینده شهرکرد را شکست داد. حال دختران انزلی در صدر جدول حضور دارند و همه‌ چیز آماده تحقق رویاست.

به گزارش فوتبالی- چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، با دیدار ملی‌ پوشان شهرکرد و ملوان بندرانزلی از ساعت 13 و در ورزشگاه انقلاب شهرکرد پیگیری شد.

دیداری که قضاوت آن به عهده سلطنت نوروزی، بانوی با تجربه و خوشنام فوتبال، بود و همچنین آتنا لشنی، زینب مرادیان زاده و زهرا معتمدی در کوبل داوری بازی حضور داشتند.

این دیدار خانگی از اهمیت بالایی برای نماینده چهارمحال و بختیاری برخوردار بود. چراکه این تیم سه هفته قبل را با دو شکست و یک تساوی پشت سر گذاشته بودند و درپی آن بودند تا به این ناکامی در هفته چهارم پایان دهند.

از شانس بد شهرکردی‌ها حریف هفته چهارم، دختران انزلی‌چی بودند. حریفی کاملاً سرسخت که با قرار گرفتن در رده دوم جدول و کسب 7 امتیاز از سه بازی خط و نشان جدی برای مدعیان لیگ کشیده بود.

بازی در نیمه نخست با نمایش بهتر ملوان آغاز و پیگیری شد. شاگردان معصومه جهان‌چی حریف چندان قدرتمندی را مقابل خود نمی‌دیدند و همین باعث شد تا به خود باوری کافی برسند و توسط کیمیا کافی به گل برسند.

ملی‌پوشان شهرکرد که خیلی زود چهره تیم بازنده را به خود گرفته بود، سعی داشت گل خورده را جبران کند اما سردرگمی بازیکنان این تیم باعث شد تا روی یک موقعیت ملوان دروازه خود را به اشتباه باز کنند و اختلاف دوچندان شود.

بازی در نیمه نخست با برتری دو گله قوی سپید انزلی به پایان رسید. در نیمه دوم انتظار بازی روبه جلو از میزبان می‌رفت اما برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد، ملوان خیلی زود توسط عاطفه ایمانی به گل سوم رسید و تیر خلاص را به پیکر نیمه جان رقیب شلیک کرد.

میزبان که خود را در آستانه یک شکست خانگی می‌دید سعی داشت با گلزنی از تلخی این نتیجه کم کند اما هرچه تلاش کرد به نتیجه نرسید و بازی با همان برتری سه گله ملوان به پایان رسید.

ملی پوشان شهرکرد با پذیرش این شکست یک امتیازی باقی ماند و به رده یازدهم و ماقبل آخر جدول رده‌بندی سقوط کرد. ملوان نیز به لطف یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری سیرجان 10 امتیازی شد و صدرجدول را از آن خود کرد.

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ، روز جمعه هفته آینده ملی پوشان شهرکرد در ارومیه به مصاف همیاری می‌رود و ملوان نیز در خانه از سپاهان پذیرایی می‌کند.

1377