پالایش گاز ایلام چهار-سارگل بوشهرصفر/ طوفان پالایش در هوای بارانی ایلام

پالایش گاز ایلام چهار-سارگل بوشهرصفر/ طوفان پالایش در هوای بارانی ایلام

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان پالایش گاز با چهار گل از سد سارگل گذشت. دیداری که چهره شاخص آن روناک تمرینیان بود که توانست دبل کند.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 13 امروز، پنج‌شنبه 11 آذر، وارد هفته چهارم خود شد و پالایش گاز در ورزشگاه عدالت و زیر بارش شدید باران در شهر ایلام به مصاف سارگل بوشهر رفت.

دیداری که فاطمه نصیری به عنوان داور وسط در مستطیل سبز حضور داشت و علاوه بر او حدیثه مهدوی، سحر ورمزیاری و مهری سادات رسولی در تیم داوری حضور داشتند.

پالایش که روند سینوسی در سه هفته ابتدایی لیگ پیش گرفته‌بود، برای بازگشت به جمع بالانشینان جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی داشت.

در سمت مقابل سارگل بوشهر که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، از سه هفته قبل فقط یک امتیاز گرفته بود و قصد داشت با گرفتن امتیاز از دیدار امروز ایلام را به مقصد بوشهر ترک کند.

میزبان بازی را بسیار بهتر از حریف آغاز کرد و پس از چند خطر جدی روی دروازه سارگل به گل اول رسید. این گل را روژین تمرینیان به ثمر رساند تا تیم در ادامه با روحیه بالاتری کار را دنبال کند.

بازی برتر دختران ایلامی در دقایق بعدی بازی هم ادامه داشت و پالایش توانست بازهم توسط روژین تمرینیان به گل برسد و این بازیکن خود و تیم را دو گله کند.

این پایان کار در نیمه اول نبود و این بار نوبت به هلاله عبداللهی رسید تا دروازه سارگل را باز کند. مدافع تنومندی که این فصل از وچان به جمع پالایشی‌ها آمده و هواداران را بری ثبت نخستین گل سه هفته منتظر گذاشت.

بازی در نیمه نخست با برتری سه گله پالایش به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان فاطمه بیاتی در تیم سارگل چیزی برای از دست دادن نداشتند و سعی کردند اگر گل نمی‌زنند لااقل گل هم نخورند اما باز هم ناموفق بودند و پالایش در دقیقه 60 توسط روناک جعفرزاده به گل چهارم رسید.

میزبان که خود را در آستانه یک پیروزی پرگل می‌دید با حفظ توپ و کنترل بازی، نمایش برتر خود را به حریف دیکته کرد و به سه امتیاز شیرین بازی دست یافت.

پالایش گاز با این پیروزی امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 2 جایگاه خود را در رده هفتم جدول تثبیت کرد. سارگل نیز با این شکست یک امتیازی باقی ماند و همانند ملی پوشان شهرکرد در رده دهم جدول ایستاد.

پالایش در هفته پنجم رقابت‌ها روز جمعه، 19 آذر ماه، باید در دیداری بسیار سخت به مصاف شهرداری سیرجان برود و سارگل بوشهر نیز در خانه پذیرای کیان نیشابور خواهد بود.

1377