ورزشگاه تختی اواخر 1400 آماده می‌شود

ورزشگاه تختی اواخر 1400 آماده می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه تختی تهران از پایان سال به چرخه مسابقات فوتبال برمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، مجموعه ورزشی تختی که به عنوان یکی از ورزشگاه‌های قدیمی تهران در سال‌های گذشته میزبانی تعدادی از بازی‌های لیگ برتر را برعهده داشت، بعد از بازسازی، مجددا توسط برخی از تیم‌های تهرانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران با تایید این خبر به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفت: " با توجه به اینکه در پایتخت با کمبود زمین چمن خوب و با کیفیت مواجه هستیم پیگیری‌های زیادی برای بازسازی ورزشگاه تختی از سوی اداره ورزش و جوانان استان تهران و هیات فوتبال صورت گرفت. این ورزشگاه از نظر زیرساخت کاملا به روز شده و استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات دارد و با حل مشکل زمین چمن آن، از اواخر سال 1400 این ورزشگاه به چرخه فوتبال کشور باز می‌گردد تا از اواسط نیم فصل دوم بتوانیم بازی تیمهای تهرانی را در این ورزشگاه برگزار کنیم."

این ورزشگاه قدیمی که در شرق تهران واقع شده و در دهه 50 به بهره برداری رسید سازه منحصر به فردی دارد. استادیومی که تنها یک طرف آن سکوی تماشاگران قرار دارد و می‌تواند میزبان 30 هزار نفر باشد. این ورزشگاه با الهام از استادیوم مونیخ و توسط یک مهندس ایرانی طراحی شد.

7655