آشنایی با گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس

آشنایی با گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا استاندار سابق خراسان شمالی گزینه وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با گزینه‌های زیادی برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس و عضویت در هیات‌مدیره مذاکراتی انجام داده اما هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسیده تا حالا حمید سجادی سراغ یک گزینه جدید برود.

پیش از این وزارت ورزش و جوانان با نفراتی مثل حمید گرشاسبی، محمد دادگان، علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا داورزنی برای مدیرعاملی پرسپولیس مذاکراتی انجام داده بود و در حالی که پیش بینی می شد از بین علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی، یکی از آن‌ها به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی شود اما روزنامه فرهیختگان از محمدعلی شجاعی به عنوان گزینه جدید وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس نام برده است.

بر اساس این گزارش، استاندار سابق خراسان‌شمالی که از دوستان نزدیک سجادی به شمار می رود، پیش از این سرپرست استانداری اصفهان و البته رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و خزانه‌دار کمیته ملی المپیک بود.

طبق عکسی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، شجاعی روز دوشنبه و در حالی که دیدار تیم های استقلال و نفت آبادان در جریان بود با سجادی و همکارانش در وزارت ورزش جلسه ای برگزار کرده است.

طبق گزارش فرهیختگان، شجاعی دوران پرحاشیه‌ای در ورزش داشته و در زمان حضور او در فدراسیون تیراندازی با کمان این فدراسیون به خاطر انتخاباتی که ریاست آن بر عهده حمید سجادی معاون وقت وزارت ورزش و وزیر حال حاضر ورزش و جوانان بود، از سوی فدراسیون جهانی تعلیق شد.

اخبار رسیده به فوتبالی حاکی از آن است که گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس اصلا اعتقادی به نظر هیات مدیره و کار جمعی ندارد و این را در خراسان شمالی در رابطه با تیم فوتبال اترک این استان نشان داده است.

حالا باید دید این چهره که مطرح شدن نامش به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس واکنش منفی هواداران این تیم در فضای مجازی را به دنبال داشته، به عنوان جانشین جعفر سمیعی معرفی خواهد شد یا نه.

7655