ادامه آمار ضعیف و نگران‌کننده مسی در لیگ فرانسه

ادامه آمار ضعیف و نگران‌کننده مسی در لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات لیونل مسی در مقابل دروازه حریفان در بازی پی اس جی مقابل نیس با نتیجه تساوی بدون گل نیز ادامه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 34 ساله که پیش از بازی  هفتمین توپ طلایش را به هواداران در پارک دو پرنس نشان داده بود، 90 دقیقه مقابل نیس کمک کرد اما نتوانست باعث گلزنی و پیروزی تیمش شود. مسی در این فصل در پی اس جی به خصوص در لیگ فرانسه آمار ضعیفی را از خود به جای گذاشته است. پی اس جی تا کنون شانزده بازی در لیگ فرانسه داشته که لئو فقط در هشت تایش حضور داشته که در این تیم فقط یک گل به ثمر رسانده است. مسی تا کنون 30 شوت به چارچوب در لیگ فرانسه داشته که فقط یکی از آنها به گل تبدیل شده است و 95 بازیکن در این فصل بیش از او گل زده اند.

مسی در دوران حضورش در بارسلونا در 672 بازی 778 گل به ثمر رسانده بود و یکی از شاخص ترین ویژگی های دوران فوتبالش گلزنی بوده اما به نظر می رسد که هنوز با سبک فوتبال فرانسه هماهنگ نشده است. مسی که کل عمر فوتبالی خود را در بارسلونا سپری کرده بود، در تابستان قبلی برای اولین بار از بارسا جدا شد و به نظر می رسد که تغییر تیم و تغییر لیگ چندان هم برایش خوش یمن نبوده است. البته پی اس جی بدون نیاز به گلهای مسی نیز در حال حاضر صدرنشین لیگ فرانسه است . البته آنها در چمپیونزلیگ هم نتایج خوبی نگرفتند  ونتوانستند صدرنشین گروه شوند و شاید همین مسئله باعث شود که قرعه سختی در یک هشتم نهایی در انتظارشان باشد.

4125