سپاهان اصفهان یک-زارع باتری سنندج صفر/ بازگشت به مسیر پیروزی

سپاهان اصفهان یک-زارع باتری سنندج صفر/ بازگشت به مسیر پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان سپاهان پس از ناکامی در هفته قبل، با تک گل کوثر کمالی زارع باتری را با شکست بدرقه کرد و به مسیر برد های خود بازگشت.

به گزارش فوتبالی، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 13 امروز، پنج‌شنبه 11 آذر، با برگزاری 6 دیدار همزمان آغاز شد و در این میان سپاهان در یک نبرد حساس در ورزشگاه صفائیه پذیرای زارع باتری بود.

مهناز ذکایی از سوی کمیته داوران فوتبال زنان به عنوان قاضی این میدان برگزیده شد و همچنین زهرا رورودی، مهدیه کاویانی و سحر بی‌باک او را در قضاوت این بازی یاری می‌کردند.

ماشین امتیازگیری سپاهانی‌ها پس از عملکرد بی‌نقص در دو هفته ابتدایی لیگ، در هفته سوم و مقابل شهرداری سیرجان پنچر شد و زردپوشان با یک باخت تلخ به رده ششم جدول سقوط کردند. همین باعث شد تا ان‌ها امروز برای جبران و رسیدن به جمع بالانشینان جدول به میدان بیایند.

در سوی مقابل زارع باتری این روزها شارژ 100 درصد است و با خط حمله زهردار خود دو پیروزی شیرین و پرگل را کسب کرده و در رده چهارم حضور دارد. اهمیت سه امتیاز این بازی برای دو تیم نیز نوید یک نبرد جذاب و پر افت و خیز را می‌داد.

در نیمه نخست میزبان کار را بهتر آغاز کرد. پاس های کوتاه، بازی منظم و نفوذ به قلب دفاع در دستور کار شاگردان بیان محمودی قرار داشت و زردپوشان بالأخره مزد بازی برتر خود را گرفتند.

درحالی که هر بیننده‌ای منتظر گلزنی هاجر دباغی، مرضیه نیکخواه یا شقایق روزبهان برای سپاهان بود، اما این کوثر کمالی بود که در دقیقه 23 قفل دروازه زارع باتری را شکست و نماینده اصفهان را پیش انداخت.

در ادامه زارع باتری برای جبران پیش آمد و خط دفاع را به سمت جلو هدایت کرد. شاگردان فاطمه صادقی قصد شکست در نیمه نخست را نداشتند اما در یک غافلگیری با ضد حمله حریف مواجه شدند و این سپاهان بود که به گل دوم رسید اما این گل توسط کمک داور بازی آفساید اعلام شد تا سختی کار برای کردستانی‌ها دوچندان نشود.

نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. در نیمه دوم تیم مهمان برای جبران به میدان آمد. دختران سنندجی برای جبران رو به بازی مستقیم آوردند و امید زیادی به قدرت سرزنی و همکاری زهرا حاتم نژاد و فاطمه شبان داشتند.

سپاهان نیز در مقابل حملات زارع باتری خم به ابرو نیاورد و با یک بازی منطقی رو به دفاع از اندوخته خود کرد. هرچند که این تیم گاه در ضد حملات زارع باتری را به دردسر می‌انداخت اما در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با برتری خفیف سپاهان به پایان رسید.

زردپوشان با این پیروزی 9 امتیازی شدند و دوباره به جمع بالانشینان جدول بازگشت و خود را به رده چهارم جدول رساند. زارع باتری نیز با این شکست 6 امتیازی باقی ماند و به رده ششم جدول سقوط کرد.

سپاهان در هفته پنجم رقابت‌ها روز جمعه، 19 آذر ماه، به انزلی سفر می‌کند و مهمان ملوان است. زارع باتری نیز در خانه و در یک بازی سخت از خاتون بم پذیرایی می‌کند.

1377