شبی که وینیسیوس با دریبل‌هایش بازیکنان بیلبائو را دیوانه کرد

شبی که وینیسیوس با دریبل‌هایش بازیکنان بیلبائو را دیوانه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوگو بنیتو به زبان پرتغالی یا به زبان فارسی "بازی زیبا" دقیقا همان چیزی است که وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در بازی چهارشنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو از خود ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با تک گل کریم بنزما در این بازی پیروز شد اما این وینیسیوس جونیور بود که با مهارت فوق العاده اش توانست در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بدرخشد. اسکار دی مارکوس یکی از بازیکنان بیلبائو بود که در این بازی به انواع و اقسام روش ها سعی کرد که بازیکن برزیلی را مهار کند اما موفق نبود چرا که وینی به صورت مداوم تغییر جهت می داد. در حقیقت این مدافع در نیمه اول بارها نقش زمین شد و در نیمه دوم هم نتوانست کاری در مقابل نفوذهای ستاره برزیلی از جناح چپ خط حمله رئال مادرید پیش ببرد.

ستاره برزیلی در یکی از حرکات درخشانش در این بازی توانست نیکو ویلیامز برادر اینیاکی را محو کند و با پاسی در سبک فوتبال خیابانی به بنزما پاس بدهد. رئال مادرید در سال 2018 برای خرید وینی 46 میلیون یورو پرداخت و حالا این بازیکن در سن 21 سالگی بهترین فصل دوران فوتبالش را سپری می کند. ستاره برزیلی در 20 بازی فصلش یازده گل زده، پنج پاس گل داده و دو پنالتی گرفته است و در مقابل سویا نیز یک سوپرگل تماشایی و سه امتیازی به ثمر رساند.

4125