همیاری آذربایجان غربی صفر - ذوب آهن اصفهان صفر/ جفت پوچ در ارومیه

همیاری آذربایجان غربی صفر - ذوب آهن اصفهان صفر/ جفت پوچ در ارومیه

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز پیگیری شد و همیاری در مصاف با ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید. تک امتیازی که به کار هیچ یک از دو تیم نیامد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان ایران از امروز، پنج‌شنبه 11 آذرماه، به ایستگاه چهارم خود رسید و در آن همیاری ارومیه مقابل ذوب آهن اصفهان صف آرایی کرد.

بازی از ساعت 11 و دو ساعت زودتر از برنامه اعلام شده سازمان لیگ در ورزشگاه تختی شهر ارومیه و با سوت آسو جواهری آغاز شد. همچنین مهشید گودرزی، ستاره نصری و رویا ظفری نیز داور وسط را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

همیاری با یک بازی کمتر و دو شکست، قصد داشت تا در این بازی خانگی به ناکامی خود پایان دهد؛ اما حریف سرسخت‌تر از آن بود که روی خوش به خواسته دختران ارومیه نشان دهد.

گاندوها با دو پیروزی و یک تساوی در رده دوم جدول و پشت سر خاتون حضور داشتند و برای رسیدن به صدر و حفظ فاصله امتیازی با رقبا، چاره‌ای جز کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نمی‌دیدند.

بازی در نیمه نخست کم موقعیت دنبال شد. دو تیم گاه روی دروازه یکدیگر صاحب موقعیت‌هایی می‌شدند اما خبری از گل نبود. در نیمه دوم ذوب آهن فشار بیشتری بر حریف آورد.

شاگردان سمیه شهبازی با ارسال های بلند سعی در عبور از لایه های ترکیب همیاری داشتند اما استحکام سد دفاعی دختران ارومیه بیشتر از ضربات گاندوها بود و قفل دروازه‌ها خیال باز شدن نداشت.

در پایان این بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. تک امتیازی که تقریباً به درد هیچ یک از دو تیم نخورد و جایگاه آن‌ها را در جدول نه تنها بهبود نبخشید بلکه شانس سقوط به رده‌های پایین‌تر جدول را هم افزایش داد.

همیاری با این تساوی، نخستین امتیاز لیگ چهاردهم را دریافت کرد و موقتاً به رده نهم صعود کرد. ذوبی‌ها نیز با این امتیاز 8 امتیازی شدند و در رده دوم باقی مانند و باید منتظر نتایج سایر بازی‌ها که از ساعت 13 آغاز شده باشند.

1377