مشکل جدید بادیگاردهای رونالدو: فعالیتشان غیرقانونی است

مشکل جدید بادیگاردهای رونالدو: فعالیتشان غیرقانونی است

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر هویت بادیگاردهای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد و خانواده اش در رسانه ها لو رفته است.

به گزارش فوتبالی، سرجیو و خورخه، دو برادر و دو سرباز سابق ارتش در افغانستان بوده اند که در هفته های اخیر به شکل جدایی ناپذیری در کنار رونالدو بوده اند.این دو پیش از این عضوی از پلیس پرتغال بوده اند و در بخش مراقبت از سیاستمداران و قاضی ها فعالیت می کردند که در حال حاضر یکی دیگر از برادرانشان در این بخش حضور دارد. حالا به همین خاطر پرونده تحقیقات از آنها آغاز شده است چرا که پلیس پرتغال مدعی است که شغل کنونی آنها به عنوان پلیس پرتغال غیرقانونی بوده است و مجوز لازم را برای کار کردن زیر نظر رونالدو دریافت نکرده اند.

در حقیقت سخنگوی پلیس پرتغال تایید کرده است که این پرونده در دست بررسی است و بدین ترتیب به نظر می رسد که این دو برادر در این باره که بدون اجازه شغلشان در پلیس پرتغال را ترک کرده اند و به رونالدو خدمت می کنند، باید پاسخگو باشند. 

رونالدو از زمان بازگشت به منچستر سعی کرده که نیروهای امنیتی بیشتری را استخدام کند چرا که در سالهای اخیر موارد سرقت از ستارگان فوتبال در لیگ انگلیس شدت گرفته است. رونالدو پیش از این نونو مارکوس یکی از اعضای سابق مسابقات رزمی MMA را به عنوان بادیگارد خود استخدام کرده بود.

4125