عکس؛ مهمانی شام ژاوی و بازیکنان بارسلونا به حساب پدری

عکس؛ مهمانی شام ژاوی و بازیکنان بارسلونا به حساب پدری

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان  و کادر فنی بارسلونا شب گذشته به رستوران "ویا ونتو" رفتند و به حساب پدری هافبک جوان تیمشان با هم شام خوردند.

به گزارش فوتبالی، پدری هافبک جوان بارسلونا روز دوشنبه جایزه کوپا را در مراسم فرانس فوتبال به عنوان بهترین بازیکن جوان دنیا کسب کرد. پدری قبل از آن هم جایزه "پسر طلایی" را از نشریه توتواسپورت به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا کسب کرده بود. این بازیکن البته به خاطر فشاری که در فصل گذشته به خودش اورده بود، در این فصل نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد و با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده و فعلا هم در حال ریکاوری است و به نظر می رسد که شانس زیادی برای بازگشت قبل از سال 2022 نداشته باشد.

در ضیافت شامل پدری اکثر بازیکنان بارسلونا و همچنین خود ژاوی حضور داشتند. آگوئرو که به نظر می رسد دوران فوتبالش به پایان رسیده در مراسم حضور پیدا کرد و البته ستارگان دیگر تیم نظیر دیپای و فاتی نیز حاضر بودند. بارسلونا در حال حاضر سیزده امتیاز تا رئال مادرید در صدر جدول لالیگا فاصله دارد و به نظر می رسد که کار ژاوی در لالیگا خیلی مشکل شده است. البته آنها بازی مرگ و زندگی در چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ را دارند که برای این که با خیال آسوده صعود کنند، به پیروزی در این بازی نیاز مبرمی دارند.