هنرنمایی زلاتان با یک کاشته تماشایی از فاصله 25 یاردی

هنرنمایی زلاتان با یک کاشته تماشایی از فاصله 25 یاردی

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ با یک ضربه کاشته تماشایی توانست به میلان کمک کند تا چهارشنبه شب در مقابل جنوا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی با یک ضربه تماشایی دروازه تیم آندری شوچنکو را باز کرد.  تئو هرناندز نیز پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفته بود اما در نهایت ایبرا ضربه را ثبت کرد. مهاجم 40 ساله با ضربه ای تماشایی و دقیق توانست توپ را سه سمت راست دروازه جنوا بفرستد. سالواتوره سیریگو دروازه بان جنوا که قبلا با ایبرا در پی اس جی هم تیمی بوده، نتوانست کاری در مقابل این ضربه صورت بدهد. هر چند که شکل دیوار دفاعی هالی نبود اما این مسئله چیزی را از ارزشهای گل زیبای ایبرا کم نمی کند.

جونیور مسیاس ستاره برزیلی که از راننده وانت به ستاره میلان در هفته های اخیر تبدیل شده هم توانست دبل کند تا پیروزی میلان در این بازی تثبیت شود. زلاتان در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" خیلی لذت بردم.  قبل از بازی می دانستم که چقدر قرار است بازی کنم و بیشترین تلاش خود را داشتم. در این جا همه سعی می کنند که از شرایط لذت ببرم و احساس جوانی دارم. در دو بازی اخیر اشتباهاتی داشتیم که باعث شد تا پیروزی از دست برود . حریفان خوب نبودند بلکه ما اشتباه کردیم. فصل طولانی است، امروز بردیم و دوباره شرایط بهتری پیدا کردیم. اگر پیولی قراردادش را تمدید کند، من هم باید قراردادم را تمدید کنم! برایش خوشحالم و لایق تمدید قرارداد شاست."

4125