مبلغ پیشنهادی منچستریونایتد برای جذب هالند مشخص شد

مبلغ پیشنهادی منچستریونایتد برای جذب هالند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد تاثیر قابل توجهی روی اولویت های شیاطین سرخ برای تابستان آینده گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، مربی المانی تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت هدایت منچستریونایتد را به عهده خواهد داشت و بعد از ان دو فصل در نقش مشاور در شیاطین سرخ حضور خواهد داشت و عملا در نقل و انتقالات حرف نهایی را خواهد زد. هدف اصلی رانگنیک جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است که به گفته بیلد ،مدیران یونایتد برای جذب وی 118 میلیون یورو کنار گذاشته اند.

رانگنیک نقش موثری برای خرید هالند توسط سالزبورگ داشت و به خوبی ستاره نروژی را می شناسد. در حقیقت این مربی آلمانی رابطه خوبی با آلف اینگ  پدر مهاجم نروژی داردهر چند که یونایتد تنها مشتری او نیست  چرا که منچسترسیتی، پی اس جی و رئال مادرید هم با دقت شرایط جذب مهاجم نروژی را دنبال می کنند.

در حال حاضر دورتموند هم در تلاش است تا دستمزد هالند را به سالانه هجده میلیون یورو برساند تا بتواند این بازیکن را حداقل برای یک فصل دیگر یعنی تا سال 2023 حفظ کند. البته فصل ضعیف تیم المانی و حذفشان از چمپیونزلیگ شاید این ستاره نروژی را به سمت درهای خروجی بیش از قبل هل بدهد.

4125