عصبانیت توخل از "برد شانسی" تیمش مقابل واتفورد

عصبانیت توخل از "برد شانسی" تیمش مقابل واتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی، علیرغم پیروزی 1-2 تیمش مقابل واتفورد اصلا از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب چلسی از هفته چهاردهم لیگ برتر، در ورزشگاه ویکریج رود مهمان واتفورد بود و موفق شد با گل‌های میسون مونت و حکیم زیاش، با نتیجه 1-2 به برد برسد و به صدر جدول بازگردد. این دیدار همچنین پس از گذشت 11 دقیقه از شروع بازی، به خاطر وضعیت اورژانسی یک هوادار، حدود 30 دقیقه به تعویق افتاد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق پاریسن ژرمن و دورتموند پس از پایان بازی به آمازون گفت: "این چلسی نیست. ما کاملا آمادگی لازم برای این بازی را نداشتیم. شاید من نتوانستم روش و تاکتیک درستی برای بازی امروز اتخاذ کنم. به خاطر شرایط ناراحت کننده یک هوادار، در بازی وقفه افتاد و امیدوارم حال آن انسان الان خوب باشد. حتی این وقفه، تاکتیک و روش ما برای رسیدن به دروازه واتفورد را تغییر نداد. ما نتوانستیم با پرس حریف، توپ‌های اول و حتی دوم کنار بیاییم. تغییرات زیادی داشتیم، اما اشتباهات زیادی نیز مرتکب شدیم. وضعیت ما بهتر نشد. تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم این بود که روی مسائل ساده‌تر تمرکز کنیم. برد ما شانسی بود و 3 امتیاز را از واتفورد دزدیدیم."

4416