پاسخ صلاح به بحث و جدال‌های توپ طلا پس از درخشش در دربی مرسی‌ساید

پاسخ صلاح به بحث و جدال‌های توپ طلا پس از درخشش در دربی مرسی‌ساید

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره باشگاه لیورپول از صحبت کردن راجع هفتم شدن در رده بندی توپ طلا امتناع کرد و البته در ادامه گفت که امیدوار است در سال آینده در رتبه بهتری قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب در شهر پاریس، مراسم توپ طلای 2021 برگزار شد و در آن لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن و سابق بارسلونا برای هفتمین بار برنده این جایزه شد. در این رده بندی، ستاره مصری که فصل بسیار خوبی را با آمار قابل توجه 19 گل و 8 پاس گل در 19 بازی سپری می‌کند، در جایگاه هفتم قرار گرفت و همین موضوع باعث خشم هواداران لیورپول و صلاح شده است. 

به نقل از سایت گل، چهارشنبه شب از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم اورتون و لیورپول در گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در پایان، قرمزها موفق شدند با نتیجه 1-4 به پیروزی برسند. محمد صلاح (2 بار)، هندرسون و ژوتا گلزنان لیورپول در این بازی بودند. 

صلاح پس از پایان بازی راجع به احساسش درباره رای گیری توپ طلا گفت: "نظری ندارم. امیدوارم سال آینده در رتبه بهتری قرار بگیرم. هدف اصلی من قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا است و در تلاشیم تا به هر دو جام برسیم."

4416