فتح ویکریج رود به دست مردان توماس توخل

فتح ویکریج رود به دست مردان توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در دیدار سخت خارج از خانه مقابل واتفورد به پیروزی 1-2 برسد و فاصله یک امتیازی‌اش با رقبا را حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم واتفورد و چلسی از ساعت وقت تهران، از چهارچوب هفته چهاردهم فصل 2021-22 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. آبی‌های لندن در این دیدار برای حفظ رتبه اول، باید 3 امتیاز را کسب می‌کردند و در آن سو واتفورد نیز برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط، نیاز شدیدی به امتیازات کامل این دیدار داشت. 

در نیمه اول بازی پس از گذشت تنها 13 دقیقه به خاطر شرایط اورژانسی یک هوادر به تعویق افتاد و پس از وقفه 23 دقیقه‌ای، دوباره از سر گرفته شد. در دقیقه 29 میسون مونت با پاس کای هاورتز موفق شد قفل دروازه بن فاستر را باز کند، اما واتفورد اجازه نداد تا چلسی خوشحال به رختکن برود. در دقیقه 43 امانوئل دنیس با پاس گل موسی سیسوکو همه چیز را برابر کرد تا نیمه اول برنده‌ای نداشته باشد. 

در نیمه دوم بازی افت زیادی نسبت به نیمه اول کرده بود. اما چلسی توانست از تک موقعیت خود در این نیمه نهایت بهره را ببرد و حکیم زیاش در دقیقه 72، حساب کار را 1-2 به سود مهمان کرد و چلسی توانست با دست پر از ویکریج رود خارج شود. 

4416