برد سخت رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو؛ صدرنشینی مقتدرانه شاگردان آنچلوتی

برد سخت رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو؛ صدرنشینی مقتدرانه شاگردان آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی معوقه از هفته نهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر رئال مادرید خاتمه یافت تا شاگردان کارلو آنچلوتی هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، تک گل رئال مادرید را در این بازی کریم بنزما در دقیقه 40 به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی رئال مادرید در این بازی باز هم خوش درخشید و نشان داد که مهره قابل اعتمادی در خط حمله مادریدی ها است. بنزما اکنون یک گل سه امتیازی و حساس دیگر را هم برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.

در این بازی اتلتیک بیلبائو حمله های خطرناک زیادی داشت اما هر بار با سد محکمی به نام تیبو کورتوا روبرو می شد. دروازه بان بلژیکی رئال مادرید شب بسیار درخشانی داشت و نشان داد که روی فرم است و یک کلین شیت پر زحمت را به دست آورد به طوری که کورتوا تا آخرین لحظه های بازی که سوت پایان زده شد، سرش شلوغ بود.

اکنون رئال مادرید مقتدرانه صدرنشین لالیگا شده است و 7 امتیاز بیش از اتلتیکو مادرید دارد. البته اتلتیکو یک بازی کمتر از رئال مادرید دارد اما باز هم در صورت پیروزی در آن بازی به 4 امتیازی رئال مادرید خواهد رسید.

1470