خبر خوش یکی از مدیران بارسلونا به ژاوی و هواداران این تیم

خبر خوش یکی از مدیران بارسلونا به ژاوی و هواداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - فران ریورتر رئیس اجرایی بارسلونا تاکید کرد که این باشگاه توانایی خرید بازیکن در زمستان و یا حتی تابستان آینده را دارد. 

به گزارش فوتبالی، پس از شروع پاندمی ویروس کرونا، باشگاه بارسلونا ضررهای مالی زیادی را متحمل شد و با مدیریت بارتومئو این باشگاه حتی به سمت ورشکستگی نیز رفت و مجبور به از دست دادن ستاره‌هایی همچون لیونل مسی و آنتوان گریزمان شود. اوضاع کاتالان‌ها زیر نظر رونالد کومان بد و بدتر می‌شد و لاپورتا تصمیم به اخراج این سرمربی هلندی و جذب ژاوی هرناندز از السد قطر گرفت. با توجه به شرایط وخیم مالی بارسلونا، کسی فکر نمی‌کرد که این باشگاه در آینده‌ای نزدیک توان خرید یک ستاره را داشته باشد، اما ریورتر نظر دیگری دارد. 

به نقل از مارکا، ریورتر در گفت و گویی کوتاه با مارکا گفت: "هیچ شکی درباره توانایی مالی بارسلونا وجود ندارد. ما حتما در ماه ژانویه و تابستان، اقدام به جذب بازیکنان بزرگ خواهیم کرد."

مدیر اجرایی بارسلونا در ادامه درباره وضعیت تمدید قرارداد عثمان دمبله نیز گفت: "البته که می‌توانیم قرارداد دمبله را تمدید کنیم. درست است که بیش از حد معمول طول کشیده است، زیرا مجبور بودیم نگاه دقیق‌تری به جزئیات قرارداد بیاندازیم."

قرارداد دمبله در تابستان 2022 به پایان می‌رسد و ژاوی به هر طریقی قصد حفظ کردن او را دارد.

4416