خیز بلند نراتزوری به سمت صدر جدول

خیز بلند نراتزوری به سمت صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در یک دیدار خانگی برابر اسپتزیا به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند تا فاصله‌اش با صدر جدول کمتر شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم اینتر و اسپتزیا از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این دیدار، مدافع عنوان قهرمانی با ۳۱ امتیاز در رده سوم و اسپتزیا با ۱۱ امتیاز در رتبه هفدهم قرار داشت. 

در نیمه اول اینتر حاکم مطلق توپ و میدان بود و از همان ابتدا بازی را بسیار هجومی آغاز کرد. حملات اینتر در نهایت در دقیقه ۳۶ نتیجه داد و روبرتو گالیاردینی موفق شد با پاس گل لوتارو مارتینز، گل اول را وارد دروازه مهمان کند. شاگردان سیمونه اینزاگی پس از این گل نیز نلاش خود را برای زدن گل‌های بیشتر ادامه دادند، اما در نهایت نیمه اول با همان تک گل گالیاردینی، یک بر صفر به سود اینتر خاتمه یافت.

در نیمه دوم، اوضاع تفاوت پیدا نکرد و نزاتزوری با اختلاف تیم برتر میدان بود. در دقیقه ۵۸ میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد و لوتارو مارتینز موفق شد اختلاف را دوبرابر کند. حملات اینتر بازهم ادامه‌دار بود، اما دیگر نتوانستند دروازه اسپتزیا را باز کنند و این دیدار با نتیجه ۲-۰ به سود اینتر خاتمه یافت تا نراتزوری این ۳ امتیاز ارزشمند را به اندوخته خود اضافه کند و موقتا به رده دوم صعود کند.

۴۴۱۶