طرح ویژه بیرون ورزشگاه پارک ده پرنس برای رونمایی از توپ طلای مسی(عکس)

طرح ویژه بیرون ورزشگاه پارک ده پرنس برای رونمایی از توپ طلای مسی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پی اس جی دوشنبه شب (8 آذر) در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه هفتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود را به دست آورد و اکنون در مراسمی ویژه در ورزشگاه پارک ده پرنس، پیش از بازی پی اس جی و نیس از این توپ طلا رونمایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پاریسن ژرمن خود را برای مراسم رونمایی از توپ طلای هفتم لیونل مسی آماده کرده است و بدین ترتیب پیش از بازی پی اس جی و نیس در مراسمی شاهد رونمایی فوق ستاره آرژانتینی از توپ طلای جدیدش خواهیم بود.

بیرون از ورزشگاه پارک ده پرنس طرح های ویژه ای قرار داده شده است تا بدین ترتیب هوادارانی که به ورزشگاه می آیند با دیدن این طرح ها خود را برای مراسم رونمایی از توپ طلای مسی آماده کنند. این اولین بار است که یک بازیکن در پاریسن ژرمن برنده توپ طلا می شود و به همین خاطر این شب برای آن ها بسیار ویژه خواهد بود.

پی اس جی و نیس از ساعت 23:30 به مصاف هم می روند و باید دید که لیونل مسی در شبی که قرار است از توپ طلای او رونمایی شود چه عملکردی خواهد داشت. مسی به طور کلی در این فصل از رقابت های لیگ فرانسه نتوانسته آنطور که باید و شاید عمل کرده و گلزنی کند.

1470