مربی شهرخودرو: از ما حمایت شود، همان تیم باکیفیت سالهای قبل می‌شویم

مربی شهرخودرو: از ما حمایت شود، همان تیم باکیفیت سالهای قبل می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است روند این تیم نسبت به هفته‌های گذشته روبه رشد بوده است.

به گزارش فوتبالی، امجد شکوه‌مقام دستیار اکبر میثاقیان با اشاره به بازی این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: اگر بدشانس نبودیم و بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند قطعا می‌توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم. بازیکنان باید بیشتر تمرین کنند و تمرکز بیشتری روی تمرینات داشته باشند تا بتوانند عملکرد مطلوب‌تری در مسابقات ارائه کنند.

مربی شهرخودرو مشهد افزود: بازیکنان شهرخودرو به خاطر یکسری مشکلات، نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری دیرتر تمرینات خود را آغاز کردند و به همین دلیل کمی طول کشید تا با یکدیگر هماهنگ شوند اما رفته رفته بازیکنان به نوعی تراش خوردند و کادرفنی و بازیکنان به درک متقابل بیشتری رسیدند که از همدیگر چه انتظاری داریم.

شکوه‌مقام تصریح کرد: قطعا شهرخودرو با درایت اکبر میثاقیان به روزهای خوب خود بر‌می‌گردد اما در این راه نیاز به حمایت و یکدلی مسئولین استان دارد که این تیم و باشگاه شهرخودرو را از خود دانسته و به جای دعوا بر سر مسائل مالکیتی به فکر حمایت مالی و معنوی از این باشگاه باشند چرا که در حال حاضر شهرخودرو به هیچ وجه از سوی مسئولین استانی حمایت نمی‌شود.تجربه کار کنار اکبر میثاقیان به من ثابت کرده که مشکلات سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته ایم و در صورت حمایت می توانیم در ادامه لیگ برتر به همان تیم با کیفیت سال‌های گذشته تبدیل شویم.

شکوه مقام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازی در ورزشگاه امام رضا برای شما بهتر نبود، گفت: قطعا ورزشگاه امام رضا کیفیت و امکانات بسیار بهتری دارد و جزو ورزشگاه‌های پیشرفته ایران است که در مرکز شهر مشهد قرار دارد و مانند ورزشگاه ثامن نیاز نیست مسافت طولانی را به خارج از شهر برویم. البته بعد از بازسازی ورزشگاه ثامن، کیفیت زمین چمن این ورزشگاه هم مطلوب است و تنها مشکل برای رفتن به این ورزشگاه مسافت طولانی آن است.

مربی شهرخودرو با اشاره به قرعه این تیم در جام حذفی و بازی مقابل استقلال ملاثانی بیان کرد: جام حذفی شرایط مخصوص خود را دارد و قطعا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.امیدوارم در ادامه بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم و در جام حذفی بتوانیم به مرحله بعد برسیم.

7655