واکنش سرپرست فولاد به ادعای هواداران تراکتور(عکس)

واکنش سرپرست فولاد به ادعای هواداران تراکتور(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه فولاد به انتشار تصاویری از مصدومیت بازیکنان تراکتور در دیدار دیروز دو تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی بعد از تساوی بدون گل فولاد و تراکتور در اهواز، عکسهایی از مصدومیت بازیکنان تراکتور در کانال‌های هواداری این باشگاه منتشر شد. 

اکبر ایمانی، سعید واسعی، ابوالفضل رزاق پور،سامان نریمان‌جهان، بهزاد سلامی و محمدرضا اخباری 6 بازیکنی بودند که در بازی مقابل فولاد دچار مصدومیت شدند و هواداران تراکتور در فضای مجازی، شاگردان نکونام را متهم کردند که از عمد بازیکنان حریفشان را مصدوم کردند.

محمد علوی سرپرست فولاد، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره انتشار این تصویر اظهار داشت: افرادی که این عکس‌ها را منتشر کردند قطعا آدم‌های آماتوری هستند که هیچ شناختی روی فوتبال ندارند، فوتبال یک بازی پربرخورد است که در آن امکان مصدومیت‌هایی مانند رباط صلیبی هم وجود دارد. فوتبال شطرنج نیست که از مصدومیت در آن تعجب کنیم.

علوی در واکنش به اینکه تراکتوری‌ها معتقد هستند بازیکنان فولاد آنها را از عمد زده‌اند، بیان کرد: تراکتور تیم بسیار بزرگی است که احترام زیادی برای آنها قائل هستیم اما از این به بعد از تیمهای مقابل برای نحوه بازی سوال می‌کنیم که با چه روشی دوست دارند مقابل‌ آنها به میدان برویم!

7655