رئال‌مادرید همچنان علاقمند به جذب رودیگر/ چرا مدافع آلمانی با چلسی تمدید نمی‌کند؟

رئال‌مادرید همچنان علاقمند به جذب رودیگر/ چرا مدافع آلمانی با چلسی تمدید نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدیران یکی از دو غول باشگاهی اسپانیا به موضوع به خدمت گرفتن مدافع آلمانی فعلی آبی های لندنی بسیار علاقمند هستند و اقداماتی را در همین راستا مد نظر قرار داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه گل اسپانیا، مدیریت باشگاه رئال‌ مادرید اسپانیا نسبت به جذب آنتونیو رودیگر، مدافع میانی بیست و هشت ساله‌ی تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه چلسی انگلستان در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستان آینده و با انتقالی آزاد خوش‌ بین است. قرارداد رودیگر با آبی‌ های لندنی در فصل تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید و تلاش‌ ها برای تمدید قرارداد این مدافع ملی پوش ژرمن ها تاکنون نتیجه‌ ای در بر نداشته است.

مدیریت باشگاه چلسی انگلستان به امید تمدید قرارداد با آنتونی رودیگر، از تلاش برای به خدمت گرفتن رافائل‌ واران، مدافع سابق رئال مادرید که در تابستان به باشگاه منچستر یونایتد منتقل شد، صرف‌ نظر کرد اما آخرین پیشنهاد سران آبی های لندنی با حقوق سالیانه مبلغ هشت میلیون یورو، مورد موافقت این بازیکن آلمانی واقع نشده است؛ بازیکنی که گفته می‌ شود خواهان دستمزد سالیانه مبلغ دوازده میلیون یورو می باشد.

9404