پیش بازی همیاری ارومیه-ذوب آهن اصفهان/ گاندوها، سرسخت و بدموقع

پیش بازی همیاری ارومیه-ذوب آهن اصفهان/ گاندوها، سرسخت و بدموقع

پایگاه خبری فوتبالی-هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با دیدار همیاری و ذوب‌آهن پیگیری خواهد شد. دیداری که همیاری نیاز مبرمی به سه امتیاز آن دارد اما تیمی سرسخت و بدون باخت را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی- از ساعت 13 روز پنج‌شنبه یازدهم آذرماه، با برگزاری 6 دیدار همزمان رقابت های لیگ برتر وارد هفته چهارم خود می‌شود. در همین هفته همیاری در ورزشگاه تختی ارومیه پذیرای ذوب آهن خواهد بود.

شاگردان افسانه هاشمی در همیاری حال و روز خوبی در لیگ ندارند. این تیم پس از استراحت در هفته اول به دلیل غیبت شهرداری سیرجان، دو هفته ناکامی را پشت سر گذاشته و با شکست های سنگین مقابل زارع باتری و ملوان شروع امیدوار کننده‌ای از خود در لیگ چهاردم عرضه نکرده است.

ناتوانی در به ثمر رسانده حتی یک گل زده از دیگر نقاط تاریک کارنامه همیاری در این فصل رقابت‌ها است. آمار بدی که در کنار 7 گل خورده، آن‌ها را در رده یکی ما قبل پایانی و بالاتر از کیان نیشابور در جدول رده‌بندی قرار داده است.

در آن سوی میدان ذوب آهن آماده و سرحال حضور دارد. تیمی که با سمیه شهبازی دوباره به روزهای اوج خود بازگشته با دو پیروزی و یک تساوی از تیم های بدون شکست لیگ محسوب می‌شود و عنوان دوم جدول را از آن خود کرده است.

گلزنی الهام فرهمند در هفته قبل پس از یک سال دوری از رقابت‌ها به دلیل تولد فرزند او و حسین پاپی و همچنین وجود چندین عنصر شاخص همچون زهره کودایی، سمیه خرمی و زهرا موسی‌زاده گاندوها را به یک رقیب سرسخت و بدقلق برای سایر رقبا تبدیل کرده است.

در 6 تقابل اخیر همیاری و ذوب آهن کفه ترازو حسابی به سمت سبز پوشان سنگینی می‌کند و سهم گاندوها 5 پیروزی بوده و یک دیدار هم به نفع نماینده آذربایجان غربی به پایان رسیده است.

از دیگر نکات قابل توجه تقابل های دو تیم این است که هیچ دیداری با نتیجه تساوی به پایان نرسیده و بازی‌های میان همیاری و ذوب آهن همواره پرگل و جذاب بوده است. باید دید که دیدار فردا هم از این سنت پیروی خواهد کرد یا در پایان نتیجه تمامی آمار و ارقام را به چالش خواهد کشید؟

1377