حمایت مجدد مدیر و اصلی‌ترین سهامدار یوونتوس از آنیلی و باشگاه مقابل حواشی اخیر

حمایت مجدد مدیر و اصلی‌ترین سهامدار یوونتوس از آنیلی و باشگاه مقابل حواشی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران ارشد یوونتوس که از سهامداران عمده این باشگاه هم محسوب می شود، طی مصاحبه ای درباره شرایط فعلی بیانکونری و مشکلات اخیر آن ها صحبت های مهمی مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، طی روزهای گذشته پرونده سود سرمایه یوونتوس در کنار چند باشگاه دیگر ایتالیا در صدر اخبار فوتبال کشور چکمه ای قرار گرفت اما همچنان نمی توان به طور قطع از آن و تبعات احتمالی آن صحبت کرد.

جان لاپو الکان، از مدیران ارشد و سهامدار باشگاه تورینی این بار نیز در کنار آندره آ انیلی ایستاد و تمام قد از بانوی پیر و خاندان بیانکونری دفاع کرد و گفت:

"مشکلات بخشی از مسیر هستند که در نهایت باعث تقویت باشگاه ها می شوند، ما می خواهیم مجموعه ای بزرگ را دوباره بسازیم و این جامعه ها با غلبه بر مشکلات، بزرگ می شوند. شرکت ما در این باره تحقیقات خود را انجام می دهد و اطلاع رسانی خواهد کرد. ما امیدواریم که همه جنبه های مورد نظر بررسی شوند و تمام زوایای مناقشه به وجود آمده به طور کامل روشن شود. من به کار قوه قضاییه ایتالیا کاملا اطمینان دارم."

جان الکان در ادامه یک بار دیگر بر اعتمادش به هیئت مدیره و سران کنونی یوونتوس تاکید کرد:

"یوونتوس دارای یک هیئت مدیره جدید با مدیرعامل است و همچنین یک مربی جدید با مدیریت سابق و کارآمد. حالا ما با مشکلی روبرو هستیم و در مسیر رشد و لحظات سختی نیز قرار داریم؛ اما مهم این است که به شکل صحیحی با آن روبرو شویم و این دقیقا همان چیزی است که در یووه در حال روی دادن است. من به آینده یووه ایمان دارم و متقاعد شدم که آینده یووه به اندازه گذشته اش مهم خواهد بود. این باشگاه بزرگی است و هر تلاشی خواهد شد که همچنان بزرگ بماند. اما چگونه این روند بزرگ ماندن ادامه خواهد داشت؟ با فلسفه ای که از تابستان گذشته در پیش گرفته شده، استفاده بهینه از منابع برای ماندن در رقابت، در ورزش رقابتی بسیار مهم است و این جامعه برای رقابت و عملکرد بهتر در تلاش است. باشگاه های بزرگ و تیم های بزرگ در عرصه و دنیای ورزش باید به این شکل عمل کنند. ما سابقه ای بیش از صد سال داریم و آن چه که در دنیای ورزش مهم است، این است که با رقابت و تعادل بین متغیرهای مختلف، جامعه موفق تشکیل شود."

و اما مسئله مهم، کریستیانو رونالدو‌‌؛ مشکلات اقتصادی که باشگاه یووه با آن دست به گریبان است، تا حدی به سرمایه گزاری بر روی رونالدو هم مرتبط است. الکان در این مورد می گوید:

"رونالدو دستاورد مهمی برای یووه بود و مطمئن هستم که مسئله دیگری برای مقایسه وجود ندارد و برای آن چه که گذشته و زندگی کردیم، هیچ مشکلی نیست و احترام وجود دارد. می دانیم که فوتبال با بحران کووید دچار مشکل شد اما از این معضل عبور کردیم با این حال، عدم حضور تماشاگران در استادیوم و مشکلات این بخش در نتیجه سرمایه گذاری کریس رونالدو تاثیر گذاشت، با این حال، رونالدو یک بخش از یک داستان طولانی و بزرگ است و آن، تاریخ یوونتوس است."

9404