واکنش تند هواداران به برخورد مدیران مونیخی با ماجراهای توپ طلای امسال: بی‌غیرت‌ها!

واکنش تند هواداران به برخورد مدیران مونیخی با ماجراهای توپ طلای امسال: بی‌غیرت‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - با گذشت دو روز از برگزاری مراسم فرانس فوتبال و اهدای هفتمین توپ طلا به لیونل مسی و ناکام ماندن مهاجم لهستانی باواریایی ها از کسب این جایزه، واکنش ها به این موضوع همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، سه مدیر ارشد باشگاه بایرن مونیخ آلمان به دنبال اهدای جایزه توپ طلا به لیونل مسی و دور ماندن دست روبرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی تیمشان از این جایزه، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه:

"بایرن مونیخ به لیونل مسی بابت بردن توپ طلا تبریک می گوید. با این حال، ما به روبرت لواندوفسکی افتخار می کنیم، زیرا او سزاوار این بود که به چهارمین بازیکن در تاریخ باشگاه ما تبدیل شود (بعد از گرد مولر، فرانتس بکن باوئر و کارل هاینتس رومینیگه) که این جایزه را کسب می نماید. روبرت یکی از بهترین بازیکنان بایرن و فوتبال جهان است. پس از گل های فراوان او در دو سال گذشته، او کاملا سزاوار جایزه بهترین مهاجم سال بود."

اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه:

"به لیونل مسی تبریک می گویم؛ اما روبرت لواندوفسکی نیز در کنار جایزه بهترین مهاجم سال، به همان اندازه شایسته دریافت توپ طلا بود؛ زیرا او سال هاست که کاملاً بهترین بوده است. حتی بدون توپ طلا نیز لواندوفسکی نام خود را وارد برترین های تاریخ فوتبال جهان کرده است. من در حال حاضر هیجان زده هستم که ببینم او در آینده چه رکوردهای دیگری را با باشگاه ما به ثبت خواهد رساند. او سال آینده دوباره نامزد خواهد شد."

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه:

"به لیونل مسی بابت بردن توپ طلا تبریک می گویم؛ اما ما در اف سی بایرن از ته دل آرزو می کردیم که روبرت لواندوفسکی این جایزه را کسب کند. ما به داشتن چنین بازیکنی افتخار می کنیم. او یک مدل حرفه ای است و هرگز تسلیم نمی شود. روبرت همیشه اهداف جدیدی برای خود تعیین می کند؛ به همین دلیل او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. خوشحالم که جمال موسیالا در بین سه جایزه برتر کوپا قرار گرفت. او در آینده روزهای خوبی برای ما رقم خواهد زد."

لازم به ذکر است که هواداران بایرن مونیخ به دنبال کوتاه ماندن دست مهاجم لهستانی تیمشان از کسب جایزه توپ طلا، در شبکه های اجتماعی نسبت به این سه مدیر مونیخی ها واکنش های تندی نشان داده و با لفظ "بی غیرت ها" از آن ها یاد کرده اند.

9404