ابهام روز؛ هوادار و نفت مسجدسلیمان کجا برگزار می‌شود؟

ابهام روز؛ هوادار و نفت مسجدسلیمان کجا برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های هوادار و نفت مسجد سلیمان در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از روز شنبه آغاز خواهد شد اما باشگاه هوادار هنوز زمین محل برگزاری مسابقه تیمش با نفت مسجدسلیمان را به هیات فوتبال تهران معرفی نکرده است.

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران در رابطه با برگزاری بازی‌های خانگی هوادار در تهران، به خبرنگار فوتبالی گفت: " این تیم باید پیش از آغاز فصل نسبت به معرفی 2 زمین برای مسابقات اقدام می‌کرد اما از انجام این کار امتناع کرده است، منتظر هستیم این تیم تا فردا زمین خود را برای بازی به هیات فوتبال تهران معرفی کند."

دبیر هیات فوتبال استان تهران در واکنش به برخی صحبتها در رابطه با عقد قرارداد باشگاه هوادار و ورزشگاه انقلاب کرج گفت: " به هیچ وجه اجازه برگزاری مسابقات هوادار را در ورزشگاه انقلاب کرج نخواهیم داد و این تیم موظف خواهد بود در تهران زمینی را برای برگزاری مسابقه معرفی کند."

صحبت های دبیر هیات فوتبال تهران با واکنش مسئولان باشگاه هوادار مواجه شد و مدیر رسانه‌ای این باشگاه به خبرنگار فوتبالی گفت: تا پایان نیم فصل باشگاه هوادار 4 بازی خانگی در پیش دارد که قرار است طبق توافق انجام شده با ورزشگاه انقلاب کرج این 4 بازی در زمین چمن این ورزشگاه برگزار شود، توافقات لازم در این زمینه انجام شده و تا فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

میلاد فاندر درباره مخالفت هیات فوتبال تهران با برگزاری بازیهای هوادار در کرج بیان کرد: در تهران مشکل زمین چمن داریم. ما قرار بود ورزشگاه شهر قدس را به عنوان ورزشگاه خانگی معرفی کنیم اما چمن این ورزشگاه کیفیت ندارد و به همین دلیل قصد داریم بازی ها را تا پایان نیم فصل در کرج برگزار کنیم. متاسفانه ورزشگاه تختی و اکباتان هم محل برگزاری مدارس فوتبال شده است، دلیل مخالفت هیات فوتبال برای باشگاه هوادار جای سوال دارد. مسئولین هیات فوتبال با لابی کردن توانستند ورزشگاه دستگردی را برای تیم پیکان اجاره کنند. اگر آنها مخالف حضور هوادار در کرج هستند یک ورزشگاه در استانداردهای دستگردی برای ما اجاره کنند تا ما در تهران بازی کنیم.

7655