برد 20 گله انگلیس در فوتبال زنان با هت تریک چهار بازیکن

برد 20 گله انگلیس در فوتبال زنان با هت تریک چهار بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - تیم زنان انگلیس در بازی راهیابی به جام جهانی در مقابل لتونی در ورزشگاه کیپموت با نتیجه بیست بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم زنان انگلیس در این بازی یک جشنواره گل شگفت انگیز را به ثبت رساندند.  لورن همپ در این بازی چهار گل ثبت کرد در حالی که بث مید، السیا روسو و الن وایت هت تریک کردند. آخری بهترین گلزن تاریخ تیم زنان انگلیس است.  بث انگلند در این بازی دبل کرد در حالی که الا تون، جسیکا کارتر، جورجیا استنوی ، جیل اسکات و جوردن نوبس هر کدام یک گل زدند.  نیمه اول با نتیجه هشت بر صفر به پایان رسید و نیمه دوم 12 گل داشت.  انگلیس تا کنون در شش بازی خود در مرحله راهیابی به جام جهانی 53 گل زده است. تیم مردان انگلیس نیز اخیرا توانسته بود مقابل سن مارینو با نتیجه ده بر صفر پیروز شود و حالا تیم زنان آنها توانسته دو برابر گلزنی کند.

هفته گذشته نیز تیم زنان بلژیک در مقابل ارمنستان با نتیجه 19 بر صفر پیروز شده بود. تا پیش از بازی دیشب بهترین برد تاریخ تیم زنان انگلیس در مقابل مجارستان با نتیجه سیزده بر صفر در سال 2005 به ثبت رسیده بود.

یوفا در تلاش است تا شرایط مرحله راهیابی به جام جهانی در فوتبال زنان را تغییر بدهد تا بردهایی با چنین اختلاف گل به پایان برسند. جام جهانی 2023 زنان با میزبانی استرالیا و نیوزیلند برگزار می شود که تعداد تیم های حاضر از 24 به 32 افزایش پیدا کرده است.

4125