پیش بازی سپاهان اصفهان-زارع باتری سنندج/ دوئل 6 امتیازی در صفائیه

پیش بازی سپاهان اصفهان-زارع باتری سنندج/ دوئل 6 امتیازی در صفائیه

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر فوتبال زنان به ایستگاه چهارم رسید. هفته‌ای مصاف حساس بالانشینان را در خود گنجانده و در آن سپاهان در دیداری نفس‌گیر به مصاف زارع باتری سنندج خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 13 فردا (پنج شنبه 11 آذر) وارد هفته چهارم خود می‌شود و سپاهان در ورزشگاه صفائیه اصفهان به مصاف زارع باتری سنندج خواهد رفت.

شاگردان بیان محمودی در سپاهان هفته تلخی را پس از شکست مقابل شهرداری سیرجان پشت‌سر گذاشتد و مشخصاً برای جبران به میدان خواهند آمد. حضور عناصری چون مرضیه نیکخواه، هاجر دباغی و شقایق روزبهان در فاز هجومی این تیم از نقاط قوت زردپوشان به حساب می‌آید.

سپاهان با دو برد و یک شکست و تفاضل گل مثبت 7 در رده ششم جدول قرار دارد و برای رسیدن دوباره به جمع بالای جدولی‌ها ناچار به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است.

در سوی دیگر شاگردان فاطمه صادقی در زارع باتری پس از شکست هفته اول، دو هفته خوب را پشت‌سر گذاشتند و پس از کسب دو پیروزی پرگل، با روحیه بسیار بالا پا به میدان می‌گذارند.

از شاخص ترین بازیکنان زارع باتری می‌توان به زهرا حاتم نژاد و فاطمه شبان اشاره کرد. دو مهاجمی که هفته قبل مقابل ملی‌پوشان شهر کرد هت‌تریک کردند و با آمادگی بالا، آمار آوراژ گل تیم سنندجی را افزایش داده و به عدد مثبت 10 رسانده‌اند.

همچنین زوج ملی‌پوش زهره جلالی و غزاله بنی‌طالبی در قلب دفاع نیز از دیگر نقاط قوت زارع باتری به شمار می‌رود تا سهم بزرگی در ثبت رده چهارم جدول به نام زارع باتری داشته باشند.

در چهار تقابل اخیر دو تیم سهم نماینده کردستان که پیش‌تر با نام وچان شناخته می‌شد، دو پیروزی است و اصفهانی‌ها نیز یک برد کسب کرده‌اند و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

حال باید نشست و دید که در بازی فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و این زارع باتری است که به روند درخشان این هفته‌های خود ادامه خواهد داد یا سپاهان، نماینده کردستان را قربانی خشم باخت خود به نایب قهرمان آسیا خواهد کرد؟

1377