انتشار تصاویر شوکه‌کننده از نبرد ستاره آرسنال با سارقان

انتشار تصاویر شوکه‌کننده از نبرد ستاره آرسنال با سارقان

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ستاره آرسنال در آگوست ماه گذشته در لندن مورد حمله سارقان قرار گرفت که با چوب بیسبال به او حمله ور شده بودند.

به گزارش فوتبالی، دو سارق در پایان شب گابریل را تعقیب کردند و از ستاره برزیلی در زمان خروج از خودروی مرسدس خود خواستند تا سوئیچ خودرو، موبایل و ساعتش را به آنها بدهد.  یکی از سارقان فردی به نام "آبراهام موس" بود که با چوب بیسبالبه این ستاره حمله ور شد اما بازیکن برزیلی با مشت زدن به صورتش از خود دفاع کرد.  گابریل به جنگیدن با سارق ادامه داد و با او کشتی گرفت و حتی کلاهش را برداشت و در نهایت آبراهام تصمیم گرفت که از مهلکه فرار کند. این سارق با توجه به DNA موجود در کلاهش توسط ماموران پلیس بازداشت شد و به پنج سال حبس محکوم شد. 

در تصاویری که به تازگی از دوربین های مداربسته منتشر شده، گابریل با سارقی که او را با چوب بیسبال تهدید کرده، به مبارزه می پردازد. مارتین لوئیز بازپرس پرونده  در این باره گفت:" گابریل دچار صدمه فیزیکی نشد اما از نظر روحی دچار شوک شده بود. "

گابریل خوش شانس بود که در این درگیری دچار صدمه نشد و به نظر می رسد که پنجشنبه شب هم در ترکیب اصلی آرسنال مقابل منچستریونایتد قرار می گیرد. البته این اولین باری نیست که بازیکنان ارسنال با سارقان درگیر میش وند. سعد کولاشیناچ که در حال حاضر قرضی به شالکه رفته هم دو سال پیش با سارقی درگیر شده بود که قصد سرقت از مسعود اوزیل را داشت.

4125