زلاتان: توپ طلا حق لواندوفسکی بود؛ باید با لوکاکو تسویه‌حساب کنم

زلاتان: توپ طلا حق لواندوفسکی بود؛ باید با لوکاکو تسویه‌حساب کنم

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان به بهانه انتشار کتاب جدیدش گفتگویی را با کوریره دلاسرا انجام داد و به مسائل مختلف صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان در مورد دوران کودکی خود گفت:" همیشه رنج کشیدم. به محض تولد یک پرستار من را از ارتفاع یک متری انداخت. درون مدرسه متفاوت بودم. همه بلوند بودند و من موهای تیره و بینی بزرگ داشتم. همیشه از من متنفر بودند. در مورد دختران خیلی خجالتی بودم. در هفده سالگی برای اولین بار عاشق شدم یعنی زمانی که از مالمو خارج شدم."

وی در مورد رقابتش با ماتراتزی درون زمین گفت:" با تکل هایش فقط می خواست به دیگران صدمه بزند. برخی بازیکنان مثل کیلینی، استام یا مالدینی سرسخت بودند اما ماتراتزی می خواست دیگران را مصدوم کند. در دربی تصمیم گرفتم که با او تسویه حساب کنم. یک تکل خشن و بلند با پاهای باز زد. نگذاشتم با من برخورد کند و با آرنجم به او ضربه زدم. اینزاگی گفت:"بهترین دربی عمرم بود، با نتیجه یک بر صفر بردیم، ایبرا گل زد و ماتراتزی به بیمارستان رفت." البته شوخی می کرد."

زلاتان در مورد اختلافاتش با روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی کنونی چلسی هم صحبت کرد:" از نظر شخصی به من حمله کرد و شوکه شدم. قبلا هم تیمی بودیم. او شخصیتی جدی دارد اما من هم در یک روستا بزرگ شدم و اگر کسی به من ضربه بزند، جوابش را می دهم. وقتی به مادرم توهین کرد، کنترلم را از دست دادم. باید بعدا با او تسویه حساب کنیم. در دربی باختیم و مصدوم شدم. امیدوارم که به زودی او را درون زمین ببینم. البته از او یا هیچ کس دیگری نفرت ندارم."

ایبرا در مورد رونالدو و مسی هم صحبت کرد:" لئو را انتخاب می کنم چون با هم بازی کردیم و رابطه حرفه ای دارم. البته توپ طلای امسال باید به لواندوفسکی می رسید. بهترین بازیکن تاریخ ؟ رونالدو نازاریو. از بچگی از او تقلید می کردم. "

وی در مورد آینده امباپه هم صحبت کرد:" به او توصیه می کنم که به رئال مادرید برود. به جوی با ساختاری مناسب تر نیاز دارد و رئال مادرید برایش مناسب است."

4125