لاپورتا تایید کرد؛ بارسلونا نیوکمپ را ترک می‌کند

لاپورتا تایید کرد؛ بارسلونا نیوکمپ را ترک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - هیئت مدیره بارسلونا منتظر است تا در رفراندوم پیروز شود و بتواند ساخت و ساز نیوکمپ جدید را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، فران رورتر مدیر اجرایی بارسلونا گفته است که در صورت تصویب طرح اسپای بارسا، ساخت و ساز نیوکمپ آغاز می شود و البته کاتالان ها مجبورند که برای مدتی در خارج از نیوکمپ بازی کنند. رورتر بیان کرد:" در اولین سال ساخت و ساز می توانیم در استادیوم بازی کنیم اما در سال بعدش باید در خارج از استادیوم بازی کنیم و برای سال آخر می توانیم به نیوکمپ برگردیم. باید بررسی کنیم که در سال دوم ساخت و ساز کجا بازی کنیم. ورزشگاه مونتویچ یکی از گزینه هاست اما گزینه های دیگری هم مطرح هستند. همیشه سعی می کنیم که در خانه بازی کنیم چرا که برای هواداران مهم است اما مونتویچ نیز همیشه یک گزینه است."

رفراندوم در روز یکشنبه 28 آذر برگزار خواهد شد که انتظار می رود که اکثریت هواداران بارسا این طرح را تصویب کنند. بارسا برای ساخت و ساز برنابئو تصمیم گرفته که مبلغ 1.5 میلیارد یورو از شرکت سرمایه گذاری "گلدمن ساچس" وام گرفت. لاپورتا مدیر بارسلونا نیز از هواداران خواست که از این طرح حمایت کنند/

پیش از این رئال مادرید بازسازی ورزشگاهش یعنی برنابئو را آغاز کرده که به نظر می رسد که برنابئوی جدید تا یک سال دیگر آماده شود و حالا باید آماده نیوکمپ جدید شویم.

4125