اسطوره برزیلی هم به کادر فنی ليورپول ملحق شد

اسطوره برزیلی هم به کادر فنی ليورپول ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال برزیل که اغلب با درخشش در چهارچوب دروازه سلسائو در مسابقات جهانی 94 آمریکا شناخته می شود، به کادر رهبری تیم لیورپول انگلستان ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، با اعلام باشگاه ليورپول، کلودیو تافارل، سنگربان سابق تیم ملی برزیل برای ملحق شدن به کادر اصلی این باشگاه به توافق نهایی رسیده و این اسطوره‌ی سلسائو به زودی فعالیت خود را به عنوان مربی دروازه‌ بان ها در تیم ليورپول و در کادر فنی یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لک لک های آنفیلد شروع خواهد کرد.

کلودیو تافارل پنجاه و پنج ساله، به جک رابینسون و جان آچربرگ، دو مربی دیگر دروازه‌ بان های این باشگاه انگلیسی اضافه خواهد شد. یورگن کلوپ معتقد است استفاده از تجربیات این سنگربان قدیمی سلسائو برای تیم شهر بندری لیورپول مهم است و حضور تافارل با ملیت برزیلی در کنار آلیسون بکر، دروازه بان نخست ليورپولی ها که او نیز ملیتی برزیلی دارد، بسیار مفید خواهد بود.

سنگربان تیم قهرمان رقابت های جام جهانی ۱۹۹۴ در کشور ایالات متحده آمریکا، پس از بازنشستگی در سال ۲۰۰۳، به عنوان مربی دروازه‌ بان ها به تیم گالاتاسرای ترکیه ملحق شد و در دو دوره‌ی موقت نیز هدایت باشگاه ترکیه‌ ای را بر عهده گرفت. همچنین تافارل در تیم ملی برزیل نیز به عنوان مربی دروازه‌ بان‌ ها مشغول به فعالیت است.

9404