انگیزه بالای آلگری برای تغییر شرایط یوونتوس

انگیزه بالای آلگری برای تغییر شرایط یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل تیم قعر جدولی سالرنیتانا اذعان کرد که باید این برد را برای هواداران به ارمغان می‌آوردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم سالرنیتانا و یوونتوس از سری رقابت‌های سری آ به مصاف هم رفتند که در پایان، بانوی پیر موفق شد پس از دو شکست متوالی برابر تیم‌های چلسی و آتالانتا، با حساب 0-2 به پیروزی برسد. گل‌های یووه را موراتا و دیبالا به ثمر رساند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت: "فکر می‌کنم بازیکنان نمایش خوبی داشتند. بازی سختی برابر سالرنیتانا و هوادارانش داشتیم. در نیمه دوم کمی بیشتر ریسک کردیم و شدت حملات افزایش پیدا کرد." 

"زمان خوبی را سپری نمی‌کردیم. ما به آتالانتا باختیم و در این بازی نیز می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. به بازیکنانم گفتم که یوونتوس چیزهای بسیار زیادی به ما داده و حالا وقت جواب دادن ماست. باید تمرکز کنیم، زیرا در این فصل در مقابل تیم‌های کوچک، بسیار به دردسر افتاده‌ایم. وضعیت خوبی در لیگ نداریم، زیرا امتیازات زیادی را از دست دادیم. اما من هنوز امیدوارم. بازیکنان جوان زیادی در ترکیب هستند که فقط با اشتباه کردن و تجربه اندوختن، پیشرفت خواهند کرد."

4416