چشم و امید مشتریان هالند به ناکامی دورتموند در بوندس‌لیگا

چشم و امید مشتریان هالند به ناکامی دورتموند در بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - تمامی توجهات به سمت ارلینگ هالند ماشین گلزنی دورتموند جلب شده و این ستاره نروژی آینده بسیار مبهمی در این باشگاه دارد. 

به گزارش فوتبالی، علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به هالند بر هیچ کس پنهان نیست و البته دورتموند نیز حفظ او را در اولویت قرار داده است. در فصل گذشته مهاجم سابق سالزبورگ به مقام آقای گلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسید، اما در این فصل، 3 بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد تا زنبورها حتی شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را نیز از دست بدهند. هفته گذشته شاگردان مارکو رز با نتیجه 3-1 مقابل اسپورتینگ شکست خوردند و در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، راهی لیگ اروپا شدند. 

به نقل از سایت گل، در حالی که حدس زده می‌شد، هالند تا پایان سال 2021 از میادین به دور باشد، اما او توانست خیلی زودتر از زمان موردنظر به ترکیب تیم بازگردد و در پنجامین بازی‌اش در بوندس لیگا، پنجاهمین گلش را به ثمر رساند. 

دورتموند که دیگر در چمپیونز لیگ حضور ندارد، در روز شنبه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. این دیدار به نوعی مهم ترین بازی زنبورها در طول فصل محسوب می‌شود. در صورت پیروزی هالند و یارانش به صدر جدول خواهند رفت و در صورت ناکامی، آن‌ها صدر جدول را به باواریایی‌ها هدیه خواهند داد تا ناگلزمان و شاگردانش یک قدم به دهمین قهرمانی متوالی نزدیک‌تر شوند. حال گزارشات حاکی از آن است که در صورت از بین رفتن شانس‌های دورتموند برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، تسورک و واتسکه در اندیشه فروش هالند در ژانویه خواهند بود. اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا دورتموند زمستان و یا حتی تابستان بسیار شلوغی در انتظارش خواهد بود. 

تیم‌های منچسترسیتی، رئال مادرید، لیورپول و منچستریونایتد از مشتریان اصلی این بازی به حساب می‌آیند.

4416