واکنش جالب پیکه به حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

واکنش جالب پیکه به حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسلونا اذعان کرد که حضور ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی روی نیمکت این باشگاه، فشار چند برابری روی او وارد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، پس از شروعی نامطلوب در فصل، خوان لاپورتا تصمیم به اخراج رونالد کومان گرفت و به جای او، ژاوی هرناندز را السد خریداری کرد و او اسطوره کاتالان‌ها، سرمربی جدید این باشگاه شد. ژاوی در 3 دیدار روی نیمکت بارسا حضور داشته و در آن، 2 پیروزی و 1 تساوی در کارنامه‌اش ثبت شده است. 

به نقل از مارکا، جرارد پیکه مدافع 34 ساله در تمامی این دیدار از ابتدا در زمین حضور داشته است. او در مصاحبه‌ای با یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی گفت: "حضور ژاوی به عنوان سرمربی، فشار را روی شما افزایش می‌دهد، زیرا نمی‌خواهید که او را ناامید و ناراحت کنید. از نظر اخلاقی، باید با بیشترین توان ظاهر شوم و اگر نمایشم مورد قبول نباشد، حس می‌کنم دارم او را ناامید می‌کنم."

پیکه همچنین در ادامه درباره خروج مسی از بارسلونا نیز گفت: "خیلی سخت بود. ما از 14 سالگی در کنار یک دیگر بازی می‌کردیم. از نظر ورزشی و همچنین شخصی، اوقات سختی بود. در شروع فصل نیز با دشواری‌های زیادی روبرو شدیم. مسی به یک کشور و فرهنگ جدید رفت. این کار سختی است و من در 17 سالگی چنین موضوعی را تجربه کردم."

4416